سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
عکس یادگاری رضائیان با راه‌آهنی‌ها

حاشیه دیدار راه‌آهن- پرسپولیس

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 462020
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس زمانی که بازیکنان راه‌آهن قصد داشتند عکس تیمی بگیرند به همراه آنها در این عکس یادگاری حاضر شد.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، حدود 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهدای شهر قدس حاضر هستند و دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس را از نزدیک تماشا می‌کنند.
 
* پیش از شروع بازی حمیدرضا علی‌عسگری بازیکن تیم راه‌آهن به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با مربیان و بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.
 
* بازیکنان تیم راه‌آهن با عکس مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس وارد زمین شده و عکس یادگاری گرفتند.
 
* محسن بنگر، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا و رضا خالقی‌فر از بازیکنان پرسپولیس بودند که به سمت نیمکت راه‌آهن رفتند.
 
* رامین رضائیان زمانی که بازیکنان تیم راه‌آهن قصد داشتند عکس تیمی بگیرند در کنار آنها ایستاد و با راه‌آهنی‌ها عکس یادگاری گرفت.
 
* در همان ابتدای بازی، بازیکن راه‌آهن در محوطه جریمه پرسپولیس به زمین خورد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت که این مسئله واکنش مربیان تیم راه‌آهن را در پی داشت و آنها تصمیم حاجی‌بابایی داور مسابقه اعتراض کردند.
 
* جایگاه خبرنگاران ورزشگاه پر از افراد غیرخبرنگار است به طوری که خبرنگاران مجبورند سر پا بازی را تماشا کرده و جایی برای نشستن ندارند.
 
* رضا صادق‌پور مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در ورزشگاه حضور دارد.
 
* در حالی که تماشاگران زیادی بیرون در منتظر ورود به استادیوم بودند در ورزشگاه باز شد که این مسئله با هجوم تماشاگران به داخل زمین همراه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *