شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

درخواست خانواده گروگان انگلیسی از داعش

سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 385671
خانواده گروگان‌ انگلیسی خواستار ارتباط مستقیم برای گفت‌و‌گو با تروریست‌های داعش شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس: خانواده «جان کنتایل» انگلیسی دیگری که به دست تروریست‌های داعش اسیر شده‌است، درخواست ارتباط مستقیم با داعش دارند.

شبکه خبری بی‌بی‌سی روز سه‌شنبه گزارش داد، خواهر کنتایل،‌ «جسیگا کنتایل» طی بیانیه‌ای از تروریست‌های داعش خواهش کرد تا راه‌های قبلی برای ارتباط و گفت‌و‌گو را بار دیگر باز کنند.

«جان کنتایل» روزنامه‌نگار ربوده‌شده است که در سال ۲۰۱۲ در سوریه توسط نیرو‌های داعش اسیر شد و در تعدادی از ویدئوهای منتشر شده داعش دیده شده‌ است.

تروریست‌های داعش تا کنون دو خبرنگار آمریکایی و دو امدادگر انگلیسی را سربریده و فیلم‌‌های این عمل غیرانسانی را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

نیروهای این شاخه تروریستی تکفیری از سال ۲۰۱۲ در سوریه به کشتار علیه مردم و دولت این کشور مشغول بوده و از تیر ماه سال جاری با تسلط بر بخش‌هایی از عراق به کشتار مردم این کشور دست می‌زنند.

آمریکا، انگلیس و بعضی از متحدانشان با تشکیل ائتلافی برای مقابله با داعش از شهریور ماه سال جاری صدها حمله هوایی به عراق و سوریه انجام داده‌اند اما تاکنون موفق به عقب راندن و نابودی این تروریست‌ها نبوده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *