شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

دانشگاه آزاد در دستور تحقیق و تفحص

يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 376662
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای از رئیس مجلس خواست تا ضمن رصد دقیق‌تر وزارت علوم، تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد نیز با قدرت در دستور کار قرار بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار رصد دقیق‌تر وزارت علوم و در دستور کار قرار گرفتن تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد شد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

« جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

ضمن تشکر از اقدام انقلابی و اعتدالی مجلس در مهار جریان افراطی در کشور از جمله در وزارت علوم قبلا نیز طی بیانیه‌ای، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی هشدار داده بود که با رفتن فرجی دانا این جریان از بین نخواهد رفت و آموزش عالی کشور مبتلا به ویروس افراطی گری شده است.

اخیرا میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی ضمن تبریک به سرپرست جدید وزارت علوم نکات عجیبی را بیان داشته که بیانگر عدم تغییر این مشی افراطی در آموزش عالی کشور است.

میرزاده در پیام تبریک به نجفی سرپرست جدید وزارت علوم بیان داشته است: «اگرچه جامعه علمی کشور از خدمات ارزشمند دانشمند فرهیخته، مدیر پرتجربه و دلسوز کشور جناب آقای دکتر فرجی دانا محروم شد»، این جمله مفهوم مخالفی دارد و معنایش آن است که مجلسی که عصاره ملت و در راس امور است در یک حرکت جناحی دارد به کشور ضرر وارد می‌کند و افراد دلسوز و پر تجربه را از خدمت محروم می‌کند! این ادبیات نوعی بی احترامی به مجلس و ملت است و باید به وی تذکر جدی داده شود.

در قسمت دیگری از این پیام آمده است« امید است که در پناه خداوند منان، راه تدبیر و امید همچون یک سال اخیر در دانشگاه­‌ها ادامه یابد» این متن نشان می‌دهد رئیس دانشگاه آزاد نیز با همان شیوه و مشی فرجی دانا در حال اداره دانشگاه آزاد است و سرپرست جدید را نیز تشویق می‌کند که ادامه دهنده جریان افراطی گذشته باشد. که همه اینها علاوه بر بی احترامی به مجلس زنگ خطری است که نشان می‌دهد جریان افراطی هنوز هم برای آینده آموزش عالی برنامه دارد.

لذا ضمن رصد دقیق تر وزارت علوم بهتر است تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد نیز با قدرت در دستور کار قرار بگیرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از دانشگاه آزاد جهرم هم تحقیق وتفحص کنید لطفا