شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

کفاشیان: کی‌روش آخر هفته به ایران می‌آید

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب: 375440
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سرمربی پرتغالی تیم ملی در جام جهانی برای تمدید قراردادش آخر هفته به ایران می‌آید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی کفاشیان پس از پایان نشست مسئولان فدراسیون فوتبال با باشگاه‌های لیگ برتر برای مشخص شدن حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: جلسه خوبی برگزار شد و مدیران نظرات خود را در این خصوص اعلام کردند. امروز در خصوص رقم حق پخش مسابقات لیگ برتر صحبتی نکردیم چون پیش از این در این مورد حرف زدیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار داشت: قرار بود کی‌روش امروز به ایران بیاید اما به خاطر اینکه یکشنبه جلسه دادگاهی داشت این سفر به آخر هفته موکول شد. من هم دوشنبه و سه‌شنبه باید برای حضور در جلسه کمیته اصلاح ساختار کنفدراسیون فوتبال آسیا به مقر AFC سفری داشته باشم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا واقعا بدون اطلاع کی‌روش مفادی به قرارداد او اضافه یا کم شده است، خاطرنشان کرد: اصلا مفادی اضافه نشد و تغییری هم داده نشده است و بحث تغییر مطرح نیست. قرار بر این شد قرارداد کی‌روش کمی تغییر داشته باشد مثل تاکید ما به حضور مربیان ایرانی و یا حذف سرپرست به درخواست کی‌روش، همانطور که می‌دانید قرار شد دیگر سرپرست روی نیمکت تیم ملی حضور نداشته باشد. تا جام جهانی نبی به عنوان سرپرست موقت فعالیت می‌کرد و حالا تصمیم گرفته شده که دیگر نباشد هرچند افرادی هستند که کارهای مربوط به سرپرست را انجام دهند.

کفاشیان در خصوص اینکه وظایف کمیته اصلاح ساختار کنفدراسیون فوتبال آسیا چیست، عنوان کرد: ما در این کمیته مصوبات کمیته‌های مختلف AFC را بررسی و تایید می‌کنیم. این ساختاری است که در فیفا وجود دارد و از این به بعد در AFC وجود خواهد داشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت همکاری کشورهای آسیای میانه در بخش فوتبال و برگزاری تورنمنتی به این نام گفت: اقدامات لازم در این خصوص انجام شده و فقط منتظر دستورالعمل AFC هستیم تا این مسابقات به صورت رسمی انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *