يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۵

مأموریت کفاشیان به کی‌‌روش در برزیل

سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب: 369394
در حالی که سرمربی تیم ملی هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است، اما رئیس فدراسیون به وی مأموریتی داده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در حالی که هنوز کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون کشورمان به توافق نرسیده است، اما علی کفاشیان قبل از سفر کی‌روش به برزیل از وی درخواست کرده تا در راه‌ آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا با مسئولان و رؤسای فدراسیون‌هایی که در جریان برگزاری دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل حضور دارند رایزنی‌‌ها و مذاکرات لازم را به عمل بیاورد.

بر همین اساس کفاشیان در جریان سفر کی‌روش همچنان با وی در تماس است تا سرمربی تیم ملی در خصوص برگزاری اردوها و برگزاری دیدارهای دوستانه اقدامات لازم را انجام دهد.

به این ترتیب در حالی که توافقات لازم برای ماندن کی‌روش صورت نگرفته است، اما این تماس‌ها می‌تواند نشانه خوبی برای ماندن کی‌روش باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما
ببخشید ولی ایشون همچین شاهکاری هم نکرده با اون بازی های مزخرف تیم ملی توی جام جهانی که چارتا پاس درست به هم نمیتونستن بدن و فقط ده نفری توی محوطه جریمه جمع شده بودن ! از نظر درآمد در رده ی ده مربی اول جهانه ولی از نظر کیفیت بازی تیم ملی افتضاحه. امیدوارم به توافق نرسه
حسین
به نظرت بازیکنای ما قابل مقایسه با بازیکن های نیجریه، آرژانتین و بوسنی بودند؟؟!! که بتونند به هم دیگه راحت پاس بدن!
اینکه فوتبالیستهای ایرانی بلد نیستند به هم 4تا پاس سالم بدهند چه ربطی به کیروش داره؟
حتما به سرمربی تیم والیبال ربط داره!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر ربطی ندارد پس برای چی از وی دارید قدیس فوتبال می سازید؟؟ مگر چه شده است که وی بهترین مربی تاریخ ما شده است؟؟ با این تبلیغات مطمئن هستم در آینده افتضاح بزرگی در راه است