يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۷
۲۰

دسته‌گل جدید ارشاد/ صدور مجوز برای کتاب‌های یک تجزیه‌طلب!

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 374871
در ادامه سیاست‌های حیرت‌انگیز و شگفت‌آور وزارت ارشاد، این بار نوبت به صدور مجوز برای کتاب‌های (رضا. ب) یک نویسنده مقیم خارج شد.
دسته‌گل جدید ارشاد/ صدور مجوز برای کتاب‌های یک تجزیه‌طلب!
به گزارش جهان، وزارت ارشاد برای چهار کتاب ممنوع‌ این نویسنده تجزیه‌طلب، مجوز انتشار صادر کرد!

آنچنان که کیهان نوشته،وی که از سوسیالیست‌های دوآتشه سال‌های آغازین انقلاب (موسوم به چپ آمریکایی) می‌باشد طی سال‌های اخیر در تجمعات ضدایرانی معاندان نظام در آن سوی مرزها حضور فعالی داشته است.

به گزارش جهان، این در حالی است که وزارت ارشاد پیش از این به رمان "دوازدهم" مجوز انتشار داده بود که نویسنده آن در خلال روایت خود به امام زمان (عج) و مادر گرامی ایشان نیز جسارت‌های شرمگینانه‌ای کرده بود. همچنین جنجال‌های مربوط به اظهار و رفتار غیراخلاقی و ضدانقلاب نورچشمی مدیران فرهنگی در تئاتر خبرساز شده بود.

دیگر دسته گل وزارت ارشاد اعطای مجوز انتشار کتابی در تکریم و ترویج افکار یک شاعر ضددین و فراری بود. کتاب «به رسم حقیقت و زیبایی» که درآمدی بر شعر و زندگی «اسماعیل خویی» و کتابی برای ترویج افکار و عقاید اوست از سوی نشر ثالث منتشر و در بازار کتاب عرضه شده است.

توصیه خاتمی در مورد وزیر ارشاد

از سوی دیگر، خبرنگار جهان با خبر شد اخیراً تعدادی از هنرمندان و شاعران از جمله آقایان ساعد باقری، سهیل محمودی، عبدالجبار کاکایی و... دیداری با آقای محمد خاتمی داشته‌اند. آقای خاتمی در این جلسه از عملکرد آقای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دفاع کرده و گفته که وزارت ارشاد جای حساسی است و نگاه‌های خاصی روی آن متمرکز است، از جمله حوزه‌های علمیه، دفتر رهبری، نهادهای فرهنگی و... مردم هم که همه خودشان را در حوزه هنر و فرهنگ صاحب‌نظر می‌دانند، لذا اینکه کسی بخواهد کاری بکند و رضایت همه را جلب کند، کار سختی است. شنیدم بعد از تذکراتی که داده‌شده و نرفتن رهبری به نمایشگاه کتاب و عدم دعوت دفتر رهبری از وی در جلسات و حواشی جلسه شاعران با رهبری، بی‌انگیزه شده است. وظیفه شما این است که از وی حمایت کنید و روحیه بدهید و برایش ایجاد انگیزه کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بار ها اعلام شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب را بررسی می کند نه شخص را کتاب اگر مشکلی نداشته باشد مجوز می گیرد شما فرافکنیی نکنید لطفا
Iran, Islamic Republic of
مهم محتوای کتاب است نه نویسنده آن
United States
بابا مجلسی ها چیکار می کنن ؟....
محسنی
به نظر من مجلس باید از وزیر اطلاعات قبل از وزیر ارشاد توضیح بخواهد چون یکی از وظایف اصلی وزارت اطلاعات شناسایی و کنترل عناصر ضد انقلاب میباشد و خصوصا در حوزه فرهنگی سالهاست که رهبر معظم انقلاب این موضوع را به مراجع ذیربط و بویژه این وزارتخانه متذکر شده است ولی آقایون ظاهرا در خواب تشریف دارند .
استیضاح می کنن
Netherlands
برخورد قاطع،انقلابی و کوبنده با وزیر ارشاد و بیش از بیست تن از عوامل وزارت خانه اش در دستور کار نیروهای حزب الهی و مردم قرار گرفته
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
شما چه انتظاراتی دارید از وزارت فرهنگ و ارشاد خصوصی با تدبیر و امیدوار؟!
بی سواد و بی شناسنامه رو چی به اظهار نظر.
محمد
حالا کی کتاب می خونه؟ نگران نباشید
این جور کتابها رو با چنان آب و تابی تبلیغ میکنند که کتاب نخوانها هم سراغش میرن
نه... عجب حرفی زدی خدایی... :) آفرین... راس میگه جهان... شماها که کتاب نمی خونین مفاتیح بازین
لیاقت می خواد اهل مفاتیح باشی. همان رمان های آبگوشتی هم برای امثال تو زیاده!
زهیر
مفاتیح کتاب نبست ...معلوم نیست بهایی هستی یا بابی که به کتابی که امام زمان تعییدش کرده توهین می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اهالی مجلس، نمایندگان محترم شب بخیر!!!
بعد از فرجی دانا نوبت جنتی هس جهت استیضاح آماده باش
با حرفهای اخیر روحانی بعیده از استیضاح واهمه ای داشته باشه هر وزیری که بره یه داغتر رو میاره تا بیشتر بسوزونه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
وقتی روحانی با تدبیر خودش که قبلاً هم شعارش رو داده با جوسازی های تبلیغاتی، حاشیه درست می کنه و افکار عمومی رو به سمت خودش جلب می کنه، خوب معلومه که فرصت...
توفیقی از قزوین
وای که آشوبگران سال 88 چقدر مظلومند ؟!!!
محمد
پس این وزارت اطلاعات ما چکار میکنه ؟ لابد جز ء وظایفشون نیست !!!!
United States
" سیزدهم " هم بیاد نمی خونم کی کتاب میخونه