شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۲
۱۸

گزارش 'جهان' و اعتراض دبیرخانه مجمع تشخیص به اقدام مشکوک

پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 374076
دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام طی اطلاعیه‌ای نسبت به «اقدام مشکوک و تفرقه انگیز یک مقام مسوول دولتی» اعتراض کرد و تصریح نمود که به زودی پاسخ مکتوب و محرمانه خود را درباره ابعاد این اقدام مشکوک خطاب به وزارت کشور ارسال خواهد کرد.
گزارش
به گزارش جهان، دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی تحت عنوان «اطلاعیه مهم معاونت اطلاع رسانی و بین الملل» خبر از اقدام مشکوک و تفرقه انگیز یک مقام مسوول دولتی خبر داد.

برپایه این خبر در این اطلاعیه آمده است دبیرهانه مجمع تشخیص مصلحت به زودی پاسخ مکتوب و محرمانه خود را درباره ابعاد این اقدام مشکوک خطاب به وزارت کشور ارسال خواهد کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به اطلاع ملت شریف ایران می رساند در شرایطی که همه آحاد ملت، ارکان نظام و گروه­ها و جناح ها در خصوص مواضع اصلی و سیاست های کلان نظام تحت زعامت رهبری عظیم الشان انقلاب می بایست همگرایی و همدلی داشته باشند، متاسفانه مواضع سوال برانگیز یک مقام مسئول دولتی در وزارت کشور مایه شرم و نگرانی شدید شده است.

در این خصوص دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقبیح چنین اقدامات مرموز و تفرقه انگیزی که باید آن را بازی در زمین دشمنان نظام و اسلام توصیف کرد ، به زودی پاسخ مکتوب و محرمانه خود را درباره ابعاد این اقدام مشکوک خطاب به وزارت کشور ارسال خواهد نمود.»

جهان نيوز روز چهارشنبه در خبری گزارش داد که یکی از مدیران وزارت کشور با انتشار یادداشتی نسبت به حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با لباس رزم سپاه در راهپیمایی روز قدس اعتراض کرده و آن را غیرقانونی خوانده است.

این در حالی است که حضور رضایی با لباس رزم در این راهپیمایی به عنوان یک اقدام ارزشی مورد استقبال رسانه های انقلابی قرار گرفت.

رضایی چندی پیش در نامه ای به رئیس جمهور خواستار استفاده دولت از همه ظرفیت ها برای دفاع از مردم مظلوم غزه در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حاجی
دمش گرم به حاج محسن . حرکت عالی بود
وزیر کشور باید جلوی این نیروش رو بگیره.
کلا جنجالیه
آدمیزاد
Colombia
کاشکی بعضیها کارها و ظاهرشان برای هدفهای شخصی نبود.
شهروند طبری
جهان نیوز گرفتار دام شدی اصلا این لباس پوشیدن واین اعتراض مسئول دولتی تلاشی برای وجهه درست کردن برای آقای رضایی بوده تا او را همچنان اصولگرا جا بزنند ودر انتخابات بعدی ویا بزنگاه های دیگر صف اصولگرایان را بشکنند! وگرنه کیست که نداند رضایی دربست در اختیار هاشمی رفسنجانی است؟؟؟؟؟؟؟
حسن
کل پروژه لباس پوشیدن ایشان و اعتراض یک مقام دولتی مشکوک است.
کافیست به نامه ایشان به حماس دقت نمائید. ایشان میتواند از طرف خودش نسبت به حماس ابراز حمایت و طرفداری بکند.
ولی از طرف فرماندهان سپاه حقی ندارد. و همچنین حقی ندارد وارد مسا ئلی شود که مختص فرماندهی کل قوا است.
همچنین یادتان نرود همراهی ایشان بافتنه گران در تهمت تقلب به نظام و نامه بی ادبانه و خودبزرگ بینانه ایشان به رهبری بعد از نامه 17(اکر اشتباه نکرده باشم) موسوی را که موسوی یکم کوتاه آمده شما هم کوتاه بیا
کلا به آدمهای هاشمی اعتماد کردن حماقت محضه
...
توبه از گذشته و برگشت ایشان به سپاه با این ادعا های بزرگ منشانه سنخیت ندارد. باید خود را یک سپاهی ساده و مطیع فرمانده بداند
نه اینکه همچنان خود را فرمانده سپاه فرض کرده است
حمید
Iran, Islamic Republic of
جواب دندان شکن بده

خدایا هم باید در داخل مبارزه کرد هم با اجانب
آشنا
آقای رضایی دیگه عضو سپاه نیست و این کارش غیر قانونیه. نکنه میخواید بگید دبیر مجمع بودن برای ایشون حاشیه امن درست کرده که خلاف قانون عمل کنه؟
اگه منم در حمایت از مردم غزه لباس سپاه بپوشم ایرادی نداره؟
آیا بین من نوعی و آقای رضایی توی حقوق و قوانین فرقی هست؟
ش
United States
احسنت
اشنا ، این لباس در روز قدس به عنوان یک حرکت ارزشی پوشیده شده، نه برای کلاهبرداری و اغفال.
گوش کن
ببین آقای آشنا جهت اطلاعت باید بگم که یه پاسدار بعد از بازنشستگی هم میتونه هر جا و هروقت دلش خواست لباس مقدس پاسداری رو به تن کنه حتی با آرم و درجه و برای نشون دادن ایستادگی بر ارزش هایی که بوجود آورنده این لباس بوده سعی و تلاش کنه.
خیلی عالیه که وی با اینکه در پست هایی مهم فعالیت میکنه هنوز هم وظیفه سربازی برای این مملکت تو وجودش موج میزنه و از پوشیدن لباس رزم خسته نشده.
ولی باید خدمت شما عرض کنم که تا من و شما لیاقت بر تن کردن لباس مقدس پاسداری رو بدست نیاریم و عضوی از این نهاد مقدس نشده باشیم به هیچ وجه نمی تونیم این لباس رو بر تن کنیم.
عزیز بزرگوار در قوانین نظامی این نکته وجود دارد که شخصیت های نظامی بازنشسته ،می توانند در مراسم های رسمی اعم از راهپیمایی ،دیدار با مقامات کشورهای دیگر و... از لباس فرم و حتی درجه ها و مدال های خود استفاده نمایند
محمد
Germany
وقتي قانون را خوب دقت نمي كنند همينه . آقاي رضايي كه قصد اخاذي و گمراه كردن كسي را نداشت كه مصداق تخلف قانوني شمرده شود . اون موقعي كه من و شما تو كوچه بازي مي كرديم ايشون با اين لباس داشت مي جنگيد . لباس حقيقي و ان شا الله بهشتي حاج محسن همينه .
ببخشيد اشتباهي منفي زدم
همه افراد در برابر قانون با هم برابرند و حرکت ایشان شایسته نبوده است. یکی از مشکلات مملکت ما عدم توجه به همین جزئیات است و مشکل بزرگتر خیل مدافعین حرکتهای غیر اصولی!
سربلندی
سلام یک نظامی همیشه نظامی است چه زمان اشتغال و یا انتقال ویا بازنشستگی ومی تواند از لباس و درجه های مصوب استفاده کند. مگر اینکه اخراج شده باشد که درباره جاج محسن صادق نیست.
تا کور شود هر که نتواند شجاعت و رزمندگی مردم ایران را ببیند.
سیدمحسن
ایشان جوانیش را با همین لباس درشرایط سخت گذراند ودردوران دفاع مقدس یک روز آرام وقرار نداشت وحالا عده ای نامرد در باره این سردار سپاه اینهمه کارهای مشکوکی انجام میدهند ایشان تا ابد پاسدار انقلاب است وخیانتکاران باید این را بدانند
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
برادرمحسن رضایی چرا حرفایت رابا ایما ودرلفافه میزنی شماکه درهشت سال دفاع مقدس از هیچ چیز نمی ترسیدی حالا چه بر سرتان امده همه چیز را واضح بگو که خیلی از بسیجیهای ان دوران وبسیاری ازمردم منتظر شمایند