شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲۵
۶۵

حمله‌به اقدام‌ارزشی‌محسن‌رضایی‌در روزقدس

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 373757
یکی از مسئولین فعلی وزارت کشور فعلی نیز که به سبک برخی از دولتمردان در فیسبوک فعال است، در واکنش خود به این اقدام رضایی، با ذکر این نکته که "استفاده از این لباس آیا به معنای بازگشت وی به سپاه پاسداران است؟" فرمانده سابق سپاه را متهم به سواستفاده از لباس این نیروی انقلاب کرده است!
حمله‌به اقدام‌ارزشی‌محسن‌رضایی‌در روزقدس
گروه سیاسی جهان نيوز- اقدام ارزشی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز قدس، گویا به مذاق برخی خوش نیامده است.

به گزارش جهان، محس رضایی در چند روز گذشته نقش پررنگی در حمایت از فسلطین و ایده تجهیز کرانه باختری به سلاح داشته در نامه‌ای به فرمانده گردان‌های عزالدین قسام مقاومت (شاخه نظامی حماس) نوشته بود: «اینجانب به نمایندگی از فرماندهان دفاع مقدس تاکید می‌کنم که با تمام توان و امکانات از شما دفاع و حمایت خواهیم کرد. شما مجاهدان و بیدار دلانی هستید که سینه خود را سپر حوادث امت اسلامی کرده‌اید. ما به شما افتخار می‌کنیم. نبرد شما ادامه دارد و سلاح و مهمات مورد نیاز شما از دل سنگ هم که باشد بدستتان خواهد رسید.»

خیز محسن رضایی برای انتخابات ریاست جمهوری!

به گزارش جهان، علی افشاری عضو فراری شاخه غیرقانونی دفتر تحکیم وحدت که این روزها برای آمریکا و اسرائیل خوش رقصی می‌کند، به انتقاد از این اقدامات محسن رضایی پرداخته است.

وی در خلال یادداشتی که در سایت خود منتشر کرده ضمن آنکه تحلیل‌های ارائه شده توسط دبیر مجمع تشخیص را تئوری توطئه دانسته، مجموعه اقدامات محسن رضایی را ناشی از خودشیرینی و برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری قلمداد می‌کند!

محسن رضایی در روز قدس

استفاده رضایی از لباس نظامی غیرقانونی است!

یکی از مسئولین فعلی وزارت کشور فعلی نیز که به سبک برخی از دولتمردان در فیسبوک فعال است، در واکنش خود به این اقدام رضایی، با ذکر این نکته که "استفاده از این لباس آیا به معنای بازگشت وی به سپاه پاسداران است؟" فرمانده سابق سپاه را متهم به سواستفاده از لباس این نیروی انقلاب کرده است!

وی در قسمتی دیگر از این نوشته خود با اشاره به مواد ۵۵۵ و ۵۵۶ قانون مجازات اسلامی، حرکت تحسین‌شده محسن رضایی را استفاده غیرمجاز از لباس و علايم و درجات نظامي و انتظامی قلمداد کرده است.

گفتنی است در هفته گذشته محسن رضایی با ارسال نامه ای به رئیس جمهور نوشته بود: «حقیر پیشنهاد می‌کنم که جنابعالی از ظرفیت‌های خود در سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای غیر متعهد بهره گرفته، نقش محوری در خلع سلاح هسته‌ای و شیمیایی رژیم اشغالگر قدس را عهده دار شوید. شرایط بین المللی و افکار عمومی جهانیان، به گونه‌ای است که بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها با این حرکت اصولی و انسان‌دوستانه، همراه خواهند شد. ضمن آنکه غرب و آمریکا را یارای مقاومت چندان نخواهد بود. در شرایطی که رؤسای کشورهای امریکای جنوبی، صدور روادیدسفر اسراییلی‌ها به کشور خود را قطع کرده یا سفرای خود را از تل آویو فرا می‌خوانند و تصریح می‌کنند که دولت اسراییل یک دولت تروریست است، زمانی که حتی حامیان اسراییل از جمله دولت انگلیس هم، کشته شدن فلسطینیان را جنایتی وحشتناک می‌خواند و یا مقامات سازمان ملل در توضیح و شرح ماجرای جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین، به گریه می‌افتند همه و همه بیانگر تنفر بین المللی از رژیم غاصب قدس است.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
بازم آقا محسن. خدا خیرش بده.
United States
با سلام

با احترام به آقای رضایی

ایشان میتوانستند به جای لباس سپاه ، لباس بسیجی بپوشند .
دقیقا بخاطر کری چشم دشمنان لباس سپاه پوشید
دمش گرم دستش درد نکنه
بی صواد از جای خاصی پول بگیر
اگه ارم و درجه نظامی استفاده می کرد شاید می شد خرده گرفت اما لباسی که ایشون پوشیده جای این گلایه ها رو نداره و صرفا" نمادینه
ضمنا" ادا و اطوارهایی که در شبکه های اجتماعی از سوی ساکتین فتنه و حامیان کودتاهای مخملی میبینید که به مواد قانونی هم استناد میکنند و حالا برای ما قانون مند شدند به نفس این حرکت و شایدم به بغضی که به اون لباس دارن برمی گرده و شما خیلی جدی نگیرین
United States
با سلام

با احترام به آقای رضایی

بهتر بود ایشان به جای لباس سپاه ، لباس بسیجی میپوشیدند .

به این صورت هم پیامشان را میرساندند ، هم جای شائبه و شایعه ای برای برخی باقی نمیماند ...
United States
با سلام

اولا ادای احترام به آقای رضایی و دوستانی که نظر داده اند

اما به نظر حقیر بهتر بود ایشان به جای لباس سپاه ، لباس بسیجی میپوشیدند . با لباس بسیج هم می توانستند پیامشان را مخابره کنند ..
محمد رهنما
لباس سپاه و بسیج مشکل نیست چون هر دو از یک خانواده هستند مشکل احتمالا پیام اقای دکتر رضایی بوده که برخی اشفته شده اند.
درود بر آقا محسن. دلم برای این واژه خیلی تنگ شده بود
برادر محسن نه آقا محسن .... یاد باد آن روزگاران.....
علی
United States
ایولا .. خوب اومدی ..
Iran, Islamic Republic of
با اينكه ديدگاه ها و خيلي از حركات ايشون رو نمي پذيرم اما كار بجايي بود
بجا؟؟؟؟؟؟؟

جالب بود ولی .....
Colombia
اینکارها جنبه تبلیغاتی برای شخص خودش را دارد،
ارمیا
حیف که آقا محسن از سپاه اومد بیرون...
قطعا توی سپاه خیلی بشتر از اینی که هست میتونست به اسلام و کشور عزیزمون خدمت کنه...
امیدواریم شاهد حضور مجدد این مدیر موفق جنگی در این نهاد باشیم...
ن-محمودی
باتخریب چنین افرادی انقلاب وآرمانهایش راتخریب کرده ایم.
اینهاسرمایه های نظام هستندکه بایدگرامی داشته شوند.
ازته دل می گویم "درودبرآقامحسن"
United States
زنده باد محسن رضایی
ایشان عضو هیات علمی دانشگاه سپاه هستند لذا می توانند از این لباس استفاده کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دورد بر آقا محسن عزيز - با اينكه از نسل سوم انقلاب هستم ولي شما را بسيار دوست دارم
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
ما همان حاج محسن رضایی قهرمان وسلحشور و مطیع امر رهبری دهه 60 را می خواهیم که ساده و بی ریا ومخلصانه و بدون حاشیه و جوسازی (و احیانا سیاه نمایی) درخدمت نظام ورهبری بود با همان روحیه جهادی!
به كسي چه ربطي داره...ايشون پاسدار هستن هنوز.....خواهشا به دولتي ها بگيد شما حواستون به خودتون باشه كه همين چهار سالو هستيد
ایول
kardarblash
Iran, Islamic Republic of
صلی الله علی المجاهد البصیر محسن رضایی
بالاخره وزارت كشور فعلي ادامه همان وزارت كشور سازندگي و اصلاحات است و انتظاري بيش از آن نيست زياد بدل نگيريد
مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی
آن موقع که محسن رضایی علیه رژیم شاه مبارزه می کرد این آقایان که قبله آلمالشان آمریکا است ، کجا بودند ، آن موقع که محسن زضایی بار سنگین دفاعاز کشور را با بچه های این مردم مخلص بر عهده داشت این آقایان کجا بودند. !!!
بسیار خوشمزه است که بدانیم آین آقایی که این گیر لباس را داده خودش در زمان جنگ در کدام سوراخ بود!! گذشته از این حاج محسن با لباس دارای درجه نیامد ، عکس اش هم در همه جا موجود است. علاو بر این ایشان عضو هیات علمی دانشگاه سپاه است و می تواند لباس سپا ه را بر تن کند . به کوری چشم دشمنانش و ضد انقلابهای خارج نشین، دریوزه صدای آمریکا و پادوی مزد بگیر آنها که این بدبخت ها را با عنوان انسانهای مدرن دلخوش می کنند.
درجستجوی حقیقت
با اینکه بعضی رفتارهای آقا محسن پسندیده نیست اما به این حرکتش باید احسنت گفت ....
امان از طاغوت
Italy
کار قشنگی بود ولی باید دید قانونی بوده یا نه.
به این یارو وزارت کشوریه بگید بازنشستگان و فرماندهان اسبق سپاه طبق قوانین استخدامی سپاه می توانند در مراسمات و جشن ها از لباس و تمامی آرم و علائم و حتی درجات خود استفاده کنند !!!
پيام
Iran, Islamic Republic of
به اين ميگن دخالت حقوقدانان در كار سرهنگ ها
من یک حقوقدان هستم وشما ها یا سرهنگ هستید یا بیسواد یا بی شناسنامه.
محسن
هیچ شخصی نباید به خودش اجازه دهد در مورد این شخصیت بزرگوار اینگونه رفتار نماید درموقع جنگ لباس رزم به تن داشت وجلوی دشمن ایستاد ولی حالا این لباس برایش اشکال دارد بنده حتی یک بار هم به ایشان رای ندادم ولی ایشان نیروی ارزشی است وبرای همه قابل احترام است
دزفول
Iran, Islamic Republic of
سلام، آفرین آفرین آفرین...
شما همین طور سرباز اسلام و ولایت بمان. آفرین
شهروند دزفولی
دزفولیها با بر هم زنندگان امنیتشون میونه ای ندارن. خودتو دزفولی جا نزن
جانباز بسیجی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر آقا محسن ... وقتی انقلابی باشید و دلاور دوست داشتنی تر میشوید و دلواپستان نمیشویم
سیدرضا
United States
سلام بعضی وقتها بعضی از مقامات مارا مجبور میکنند به شعوراداریشان شک کنیم لطفا"شما بفرماییددر کدام قانون آمده پوشیدت لبای نظامی برای یک نظامی که از طرف فرمانده کل قوا به نهاد دیگری مامور خدمت شده جرم است برادر من درضمن سردار محسن رضایی هنوز بازنشسته نشده اند.
عضویت و فعالیت این مسئول وزارت کشور در سایت فیس بوک مصداق نقض قانون نیست؟
حبیبی
استفاده یک بسیجی ازلباس مقدس درجنین روزی یک مشت بزرگ بردهان دشمن است وبه یک پاسدار ویا بسیجی افتخاراست دراین لباس مرگ براسرائیل شعار می دهد تابع ولی امرهستیم وتا آخرعمرازاین لباس مقدس استفاده میکنیم.
بنده همیشه به یاد نامه ایشون به رهبری در سال 88 هستم
آقای رضایی گرچه این توقعاتی که به غلط از شما ایجاد شده بدلیل بسیاری از مواضع اشتباه شما بوده ولی شما را حتی به دلیل همین کارهایی که این چند روزه کرده اید جزو نیروهای مخلص اسلام می دانیم و امیدواریم همیشه همینطور بدون توجه به مصلحت اندیشی های کاسبکارانه اصلاح طلبان در خط اسلام ناب محمدی ص باشید
دوران عوامفریبی تمام شده است
حرکت آقا محسن بسیار انسانی وارزشی بود نشون میداد هنوز مرد دوران سخت است
حمید
باسلام ، کاری به مسائل انتخاباتی ایشان ندارم ولی اگر امثال آقا محسن ها نبودند کار ما زار بود خدانگهدار همه پاسداران واقع باشد
تا دیروز محسن رضایی رو بخاطر حمایت از دولت روحانی مورد انتقاد و تمسخر قرار میدادید، حالا واسش دلسوزی میکنید
Colombia
ایشان لباس را بر حسب مد روز میپوشد
حالا این مسول اسم نداره مگه اشکالی داره اسمشو ببرید ۰کسی دستگیر یا متهم نیست که از حروف الفبا استفاده شود!۰ این چه چوری خبر رسانی هست؟
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
آقا محسن هنوز هم همان آقا محسن هشت سال دفاع مقدس است همان روزهایی که شما در سوراخها خزیده بودید آقامحسن مشغول دفاع از اسلام و ایران وناموس ایرانی بود. ایشان هنوز پاسدار هستند و خون سپاه پاسداران در رگ های او میجوشد و از پیروان محض ولایت هستند ایشان به موقع تشخیص میدهند که چیکار باید بکند وهنوز هم عاشق سپاه وپاسداری است. پس آقای وزارت کشوری شما این همه چغولی نکن
آدمیزاد
Colombia
سایت جهان چهارشنبه 1 خرداد 1392
آقای محسن رضایی گفت : "ارزش پول ناموس ماست".
آدمیزاد :همه میدانیم که ناموس شهدای ما پول نبود، انقلاب برای ارزش پول نبود هدف ما پول نیست و نباید باشد.
بسیجی حقوقدان
حالا ما بی سواد ما سپاه رو با آقا محسن میشناسیم حالا گیر بده به لباسش.هر شغلی آقا محسن داشته باشه اول پاسداره
چه میفهمی جا موندن از رفقای شهیدش چقدر سخته
با سواد این لباس قداستی داره که عمرا بعضیا بفهمند
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مسئول وزارت کشور چرا نمیگذارید مردم آرامش داشته باشند شما بجای این حرفهای بی ربط فکر رفع مشکل معیشتی مردم ومهار گرانی باشید آقا محسن پاسدار بود ، هست، وخواهد بود و حق پوشیدن لباس سپاه را دارد ، ایشان خوب متوجه وظیفه اش هست . نیازی نیست شما وظیفه برایش تحریف کنید.
عمار دلدار نیاسری
Iran, Islamic Republic of
خیلی وقته از اقا محسن یک همچین حرکت ارزشی ندیده بودیم.افتخار ی بود که ایشان بعداز اندی سال مجددا بدان مفتخر شدند . نمی دانم بنده هروقت این لباس را می بینم ناخوداگاه یاد شهید همت ، شهید کاظمی شهید شوشتری شهید میرحسینی(قائم مقام لشکر 41 ثارالله) وشهید املاکی وتمامی شهدای بخصوص دفاع مقدس می افتم باشد که اقا محسن یاران ودوستان وهمرزمان شهیدش را یاد نموده وبداند این دنیای پست چه عزیزانی را وبه چه خاطراز ما گرفته است این خود تجدید میثاقی دوباره است .
Germany
من ارادتم بهش کم شده بود اما واقعا حرکتش زیبا بود
محمد
بعضی از این مسئولین خودشون تو فیس بوک فعالند، قانون رو نقض می کنند بعد می یان به آقا محسن عزیز ایراد می گیرند.آقا محسن تو قلب ما جا داره
به کوری دشمنان خارجی و داخلی انقلاب!!!
اقا محسن همیشه یک چهره خدوم ،ولایت مدار ،مخلص ودرعین حال مظلوم هستند وپای آرمانهای انقلاب و راه واهداف دوستان شهیدش خواهد ماند .
حمید
زنده باد سپاه پاسداران ، زنده باد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، زنده باد محسن رضایی ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر دولتهای عربی خائن
حمید
Iran, Islamic Republic of
به سردار واقعی دفاع مقدس شهید زنده جناب دکتر رضایی برای ریاست جمهوری رای داد بودم.
محمد
سپاه با نام امثال رضایی ها عجین است و مگر می شود سپاه را بی نام بنیانگذاران اون شناخت
Iran, Islamic Republic of
البته فکر میکنم ایشون هیات علمی دانشگاه امام حسین سپاه می باشند و مشکلی برای پوشیدن لباس ندارن
تارا
اهن چه لطفی داره همش نظرات موافق خودتون را نشون می دید
آقایاواقعا دیگرهیچ مورد خلاف قانون نیست که این لباس پوشیدن آقا محسن در الویت قرار گرفته امیدوارم روزی چنین شود
حسين60
United States
مالك اشتر زمان
منطغد
مالک اشتر علی فقط حاج قاسم سلیمانی.
جایگاه هر کسی معلوم نباشد جایگاه سبزوار با شرکت در همه انتخابات مشخص هست .و مردم رای خود را البته بخشی از مردم به این نشان داده . حالا با این حرکات دنبال چی هست ؟ از طرف کی به رییس جمهور نامه مینویسدمعلوم نیست
من که یاد پشت کنکوری ها می افتم...
منتها واسه ریاست جمهوری
بهتره همه مثل حاج محسن فكر كنند وهمه به اين نكته توجه كنند كه چرالباس بي درجه وساده سپاه در اول انقلاب راپوشيده هميشه عادت كرديم نيمه خالي ليوان راببينيم
گوش کن
جهت اطلاعت باید بگم که یه پاسدار بعد از بازنشستگی هم میتونه هر جا و هروقت دلش خواست لباس مقدس پاسداری رو به تن کنه حتی با آرم و درجه و برای نشون دادن ایستادگی بر ارزش هایی که بوجود آورنده این لباس بوده سعی و تلاش کنه.
خیلی عالیه که وی با اینکه در پست هایی مهم فعالیت میکنه هنوز هم وظیفه سربازی برای این مملکت تو وجودش موج میزنه و از پوشیدن لباس رزم خسته نشده.
گودرز
باسلام
من نیز به عنوان 1هموطن ومسلمان حمایتم را از سخنان اقای رضایی اعلام می کنم و میگویم که نه تنها حمایت تسلیحاتی بلکه ما حاضریم انسانی و جانی نیز از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم وامریکا واسراییل بدانند که هیچ غلطی نمیتوانند بکنند