جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

بروز گرد و غبار در جنوب تهران

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 373606
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی تهران و بروز پدیده گرد و غبار در این ناحیه، گفت: در روزهای پایانی هفته پیش‌رو دمای هوا در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی خواهد یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی تهران و بروز پدیده گرد و غبار در این ناحیه، گفت: در روزهای پایانی هفته پیش‌رو دمای هوا در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی خواهد یافت.

امین‌حسین نقشینه ، درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیشیابی هواشناسی انتظار می‌رود طی سه روز آینده مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور در ساعات بعدازظهر به ویژه اوایل شب شاهد افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: انتظار می‌رود از امشب طوفان شرق کشور (منطقه زابل) تضعیف شود و در این منطقه فقط شاهد وزش باد باشیم.

وی گفت: طی دو روز آینده قسمت مرکزی خلیج فارس و همچنین سواحل جنوب شرق دریای مازندران مواج خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به بارش پراکنده باران طی دو روز آینده در سواحل شرقی دریای خزر ابراز داشت:‌ طی این مدت در مناطق شمالی آذربایجان غربی و شرقی و همچنین اردبیل شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

به گفته نقشینه امروز و فردا نیز در مناطقی از ایلام، خوزستان و شمال خلیج فارس بروز پدیده گرد و غبار دور از انتظار نخواهد بود.

وی یادآور شد: طی امروز و فردا نیز در جنوب استان تهران (رباط کریم و ورامین) شاهد افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود که می‌تواند با بروز پدیده گرد و غبار همراه باشد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه بیشینه دمای هوای تهران امروز و فردا ۳۸ درجه سانتی‌‌گراد خواهد بود خاطر نشان کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا در اکثر مناطق کشور به ویژه سواحل شمالی افزایش نسبی خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


گریزان از سیاست
الان نزدیک به ده سال است که استان بوشهر و دیگر استانهای جنوبی از شدت گرد و خاک دارند فریاد می زنند ولی دریغ از یک فریادرس......حالا یه غبار ناچیز توی یه قسمت کوچیکی از تهران اومده دست و پاتونو گم کردید بابا خوش بحال تهرانی ها....... ما دیگه مطمین شدیم که خون این تهرانی ها از خون همه ملت ایران غلیظ تر هست....انشاءالله یه روزی برسه که ......................هیچی ولش کن نفرین خوب نیست