جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 371418
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد شدید در 10 استان کشور هشدار داد.
به گزارش جهان، مهندس احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی به سبب وزش باد نسبتا شدید در استانهای سمنان، جنوب خراسان رضوی، شمال شرق اصفهان، قم، مرکزی، البرز، تهران، خوزستان، ایلام و کرمانشاه، باد گرد و خاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی با یبان این‌که از چهارشنبه شب مجددا توفان گرد و خاک در منطقه زابل آغاز خواهد شد، گفت: دوشنبه و سه‌شنبه بارش پراکنده و گاهی وزش باد در سواحل دریای خزر و شمالغرب کشور پیش‌بینی می‌شود. همچنین خلیج فارس و شرق دریای عمان در سه روز آینده و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهند بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا، گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز سه شنبه کمی ابری همراه با باد و گرد و خاک اوایل شب وزش باید شدید خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۳ و ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت صاف همراه با باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۳ و ۳۷درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *