شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

اعلام زمان افتتاح رسمی فراکسیون اعتدال

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 366302
یکی از طراحان تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس از اعلام موجودیت این فراکسیون تا ۲ هفته آینده خبر داد.
به گزارش جهان؛ عابد فتاحی یکی طراحان تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تشکیل سومین فراکسیون سیاسی در مجلس نهم، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این فراکسیون به عنوان سومین فراکسیون سیاسی مجلس دو هفته آینده اعلام موجودیت کند.

وی با بیان اینکه پیش از این قرار بود این فراکسیون بلافاصله پس از انتخابات هیئت رئیسه مجلس اعلام موجودیت کند، افزود: در آن مقطع مشکلات و ناهماهنگی‌هایی بودجود آمد که اعلام موجودیت این فراکسیون را به تعویق انداخت.

این نماینده مجلس در ادامه، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۷۰ تا ۸۰ تن از نمایندگان مجلس از فراکسیون‌های مختلف، از جمله فراکسیون رهروان ولایت برای عضویت در این فراکسیون اعلام آمادگی کرده‌اند که فکر می‌کنم در دو هفته آینده اعلام موجویدت کند.

فتاحی با اشاره به اینکه طراحان این فراکسیون تاکنون جلساتی را با اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس داشته‌اند، گفت: در جلسات متعددی که با اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس داشته‌ایم، از نظر آنها ممانعتی برای تشکیل این فراکسیون وجود ندارد و بنده معتقدم که این دو فراکسیون بتوانند در کنار فراکسیون اصولگرایان همکاری‌های خوبی داشته باشند.

وی در پایان سیاست‌ها و خط مشی فراکسیون اعتدال را منطبق با فراکسیون رهروان ولایت دانست و خاطر نشان کرد: این فراکسیون هیچ‌گونه رقابتی با سایر فراکسیون‌های سیاسی مجلس ندارد و بنده معتقدم که تشکیل فراکسیون متشکل از نمایندگان مستقل و اصلاح‌طلب مجلس می‌تواند به تقویت بنیه سیاسی مجلس کمک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *