يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲۰
۳۵

تبلیغات فرقه شیعیان افراطی در فرودگاه مشهد+عکس

+ جوابیه فرودگاه مشهد و جمع‌آوری بنرها
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب: 363036
اما آنچه قابل تأمل است ترکیب صادرکنندگان این پیام تبریک است! در زیر بیلبوردها این نام ها دیده می شود: «پدیده»، «شرکت فرودگاه های کشور»، «گسترش راه و ابنیه پروازی» و البته «Imam Hussein TV».
تبلیغات فرقه شیعیان افراطی در فرودگاه مشهد+عکس
گروه فرهنگی جهان نيوز ـ اگر این روزها که اولین روزهای ماه شعبان است، هوایی به مشهد مقدس سفر کرده باشید، به هنگام خروج از سالن فرودگاه و در محل توقف تاکسی ها، متوجه بیلبوردهایی می شوید که پیام تبریک اعیاد شعبانیه روی آنها درج شده است.

اما آنچه قابل تأمل است ترکیب صادرکنندگان این پیام تبریک است! در زیر بیلبوردها این نام ها دیده می شود: «پدیده»، «شرکت فرودگاه های کشور»، «گسترش راه و ابنیه پروازی» و البته «Imam Hussein TV».

نام آخر، عنوان یک شبکه تلویزیونی است که متعلق به جریان شیعیان افراطی یا همان فرقه شیرازی هاست. ظاهرا این پیام های تبریک ـ که فی نفسه اقدامی بسیار پسندیده است ـ از سوی این شبکه تلویزیونی و با حمایت سایر شرکت هایی که نامشان در زیر این بنرها دیده می شود بر روی بیلبوردهای اطراف سالن پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد شهر مشهد قرار گرفته است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000363/nf00363036-1.jpg



این فرقه انحرافی، صاحب چندین شبکه ماهواره ای است که مقر تعدادی از این شبکه ها در لندن است. پیامی که جریان شیرازی ها از طریق این شبکه ها به مخاطبانشان ارسال می کنند، ایجاد اختلاف میان مذاهب اسلامی، توهین به اهل تسنن، خلفا و علمای آنان، تبلیغ جدایی دین از سیاست و توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گفتنی است بسیاری از چهره ها و کارشناسان مذهبی پس از اطلاع از ماهیت حقیقی این شبکه با آن قطع همکاری کرده اند به گونه ای که صاحبان آن برای جذب مخاطب، اقدام به دعوت از چهره های هنری و ورزشی ـ که اطلاعی از ماهیت حقیقی آن ندارند ـ برای حضور در برنامه ها نموده اند.

شایان ذکر است که رهبر معظم انقلاب بارها بر حفظ وحدت میان مسلمانان تأکید کرده و توهین به بزرگان هر یک از مذاهب اسلامی را حرام اعلام کرده اند.

پیش از این جهان نيوز اقدام به افشای چهره حقیقی و خطر نفوذ این جریان نموده است.

تایید موضوع از سوی فرودگاه مشهد و جمع آوری بنرها

در واکنش به این خبر جهان، روابط عمومی فرودگاه مشهد در جوابیه ای ضمن تایید این موضوع، از پیگیری آن و جمع آوری بنرها خبر داده است:

در این جوابیه آمده است: احتراماً پيرو درج خبري در آن سايت با عنوان تبليغات فرقه شيعيان افراطي در اطراف فرودگاه مشهد به آگاهي مي رساند طبق قرارداد منعقده با شركت گسترش راه و ابنيه پروازي كليه تبليغات محيطي فرودگاه مشهد در حال حاضر توسط شركت مزبور انجام مي شود كه با عنايت به وجود مضجع شريف و نوراني حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس به شركت مزبور مكرراً تأكيد گرديده در اعياد و مناسبتهاي مذهبي مي بايست نسبت به نصب بنرهاي مناسب اين ايام در مجموعه فرودگاه اقدام نمايد كه البته طي سالهاي اخير به نحو شايسته اي در اين خصوص اقدام گرديده و حتي در مناسبتهاي مذهبي ويژه همچون دهه فاطميه و عيد غدير و.... سعي گرديده به بهترين نحو اين ايام گرامي داشته شود .و لكن در موضوع اخير اين شركت بدون اطلاع از ماهيت اين فرقه افراطي و هدف ايشان از اين گونه تبليغات اقدام به قبول اسپانسري از طرف اين ايشان نموده كه پس از نصب اين بنرها در مجموعه فرودگاه با پيگيري صورت گرفته از جانب اداره كل سريعاً بنرهاي مذكور جمع آوري گرديد.

فرمايشات مقام معظم رهبري همواره نصب العين و سرلوحه فعاليتهاي اين اداره كل در زمينه هاي مختلف بوده و در زمينه مسائل فرهنگي و مذهبي مطمئناً تاكيدات معظم له اهميت دو چنداني داشته و همواره سعي گرديده به بهترين نحو ممكن اين فرمايشات در مجموعه فرودگاههاي استان عملي گردد.

لازم به ذكر است اين اقدام به علت بي اطلاعي شركت متولي تبليغات صورت گرفته و در حال حاضر پيگيري هاي لازم جهت برخورد با عوامل اين سهل انگاري در دست اقدام است. لذا از آن مديريت محترم خواستارم جوابيه فوق جهت تنوير افكار عمومي سريعاً در آن سايت خبري درج گردد.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید جواد
مرگ بر منافق
اینها فتنه گران مذهبی هستند
خدا عاقبتمونو با این تندروی ها بخیر کنه
ايرانى
شهردار مشهد خواب تشريف داشتن اين بنر هارو زدن ما ايرانها با اهل سنت وديگر مذاهب. هيچ اختلا فى نداريم چرا اجازه تفرقه بين مردم را مى دهيد ملت ايرانى يك قلب واحد دارند انهم ايران عزيزه
United States
خیلی بی سوادی ما هیچ اختلافی نداریم ... ما با هم مذهبی های خودمونم اختلاف داریم در حاکمین جناحین چپ و راست به خاطر دنیا و ریاست تکرار میکنم فقط برای دنیا و ریاست با هم اختلاف دارند از خون پهلوی صدیقه کبری شرم کنید . این پیام را هم نوشتم برای اطلاع گردانندگان سایت ما که هر چه نظر میدیم منتشر نمی شود بعد هم حرف از انتقاد و این چیزها میزنند مسئولین سایت
شما خبر با دقت بخون عكسهارو هم با دقت ببين اولا ربطي به اختلاف شيعه و سني نداره در مورد يك شبكه انگليسي هستش كه در تبليغ بنر اسمش هست دوماً ربطي به شهرداري نداره فرودگاه هستش
اقاجون داخل سالن فرودگاهه. اینجا مسولیتش با دولت راستگویانه .
محمدخداوردی
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال ان شاالله مکر و حیله این فرقۀ تندرو که فقط به قصد تخریب شیعه حقه و تضعیف نظام جمهوری اسلامی با حمایت آمریکا وانگلیس وصهیونیست ها به وجود آمده است را به خودشان واگذارد.
بعضی مراکز فقط پول رو می بینن و دیگر هیچ! همین نوع افراد هسنتد که ممکنه سرزمینشون رو هم به پول بفروشند.
نمیدونم چرا با این شبکه که عواملشان در ایران نیز هستند برخورد نمیشود
ارمیا
فرقه انحرافی شیرازی ها باعث و بانی فتنه بزرگی برای جهان تشیع و کشور ایران خواهد بود...
نظام باید ابتدا افشاگری کنه و مردم رو اگاه کنه بعد هم بساط اینا رو از توی ایران جمع کنه و بفرستتشون به جایی که تعلق به اونجا دارن -مثلا لندن-...
نباید مماشات کرد...
این فرقه از بهاییها خطرناکترن چون دلهای پاک بچه هیئتی ها رو نشونه گرفتن...
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا نظام ما داره با اینا مماشات میکنه
چندین ساله که من دارم میشنوم اینا دارن فعالیت میکنن ولی هیچکس جلوشونو نمیگیره
حتی یکی از افرادی که از دست ریگی فرار کرده بود تعریف کرده بود که اونا با دیدن فیلم مراسمای این افراد تحریک میشدن و بعد سر بچه های ایرانی رو میبریدن
خون همه این افراد به گردن ایناست
ارمیا
هر کس به اندازه توانش در برابر این گروهک تکفیری کار کنه و اقشاگری کنه...
این غائله به دست خود مردم جمع شدنیه...
یا مهدی (عج)
مغرضانه
یکی نیست جلوشونو بگیره؟
آین وزارت اطلاعات؟
جعفری
بایدگفت این فرقه انحرافی درمجالس روضه به اسم اهل بیت س هرچقدرفکرش رابکنیدبه برادران اهل سنت بدون مدرک ودلیل توهین میکنند.کافیست فیلم یکی از این روضه هابه دست وهابیت برسد وبعدبرای تحریک یک نوجوان اهل سنت برای بستن کمربند انتحاری اوراتحت تاثیرقراردهد!وقتی با دوستان قدیمی که از اهل سنت هستند صحبت میکنم همه انها میگویند بسیاری از فرزندان اهل سنت با تحریک همین فیلمها ازخانه فرارکرده وبه سمت وهابیت کشیده میشوند!حال خود تصورنمایید نقش این شبکه هایی که به اسم امام حسین تفرقه میکارند،برای کمک به شیعه کشی وخون بیگناه ریختن تاچه حد است؟خدالعنت کند کفاری راکه باراه اندازی جریانهای انحرافی به اسم شیعیان،دل برادران اهل سنت ما را ازارده میسازند.هیچ شیعه مرتضی علی ع به خود اجازه توهین به هیچ یک از علما وبزرگان اهل سنت رانمیدهدوهرکس دست به توهین زد،بدانید از شیعیان نیست!
متاسفانه اینجور طرز فکری بین برخی خشک مقدسهای داخلی هم هست
مدرس حوزه علمیه
Finland
بسمه تعالی
این ها که البته تندروی های زشتی دارند می شن فرقه بعد همین سایت سال هاست از برخی جریان هان های مداحان و نیز رفتارهای تندروانه دولت قبل حمایت داشت نمی شه فرقه؟
حالا هم اتفاقا این گروه چون انحرافات سیاسی دارند مورد غضب قرار می گیرند.
کاش کمی منصفانه معیار ما اسلام ناب و آن هم بر اساس نظر اهل آن که مراجع و علما و ولی فقیه است می بود و نه سلایق.
مسلما جریان این سایت ها و حتی آقای شیرازی انحراف دارند ولی فرقه نیستند.
نشون میده شما مخاطب دائمی جهان نیوز نیستید. من از ابتدای راه اندازی جهان اون رو خوندم. اینکه جریان انحرافی، به همه معرفی شد در دولت قبل یکی از عوامل مهمش همین سایت بود.
شما که حرف از انصاف میزنید خیلی تندروانه نظر میدید.
جریان شیرازی ها هم با توجه به ویژگی هاشون قطعا یک فرقه انحرافی هستند. کمی رصد توی شبکه های ماهواره ای قارچ گونه شون و جلسات انحرافی شون متوجه خواهید شد.
استاد و مدرس حوزه و دانشگاه هستم
شما به عنوان یک مدرس حوزه علمیه باید از تحقیق و مطالعه قوی تری برخوردار باشی.
قدری در باره روش اندیشه این گروه و سابقه آن ها و تلاش آنان برای ایجاد تفرقه و بدنام کردن شیعه تحقیق بفرمایید.
من به دلیل شرایط کاری با خارج از کشور زیاد در ارتباط هستم. به اندازه ای که این گروه برای شیعه در آینده خطرناک خواهد بود دیگران نیستند، به دو علت:
1. اول اینکه به نشان دادن چهره کریحی از شیعه و به عنوان یک شیعه، بغض ها را نسبت به شیعیان به شدت تحریک می کنند.
2. اگر این جریان قدرت بگیرد در نهایت مکتب تشیع را به انحراف فکری خواهد کشید.

منش و روش این جماعت همان است که مشاهده می کنیم در تاریخ صدر اسلام معصومین با آن مبارزه کرده اند ولی اینکه همان خطوط منحرف فکری با روشی زیرکانه تر خود نمایی می کند.
بابا زود برچسب نزنید
واقعا که ....
ارمیا
زود نیست عزیز من...
۸ سال پیش یکی از اقواممون که مطلع هست نسبت به امور همین مسایل رو میگفت از جمله اتصال اینها به انگلیس ...
اونموقع خیلی از این شبکه ها هنوز راه اندازی هم نشده بود...
اما من باور نمیکردم میگفتم چطور میشه انگلیس به جلسه آقا اباعبدالله نفوذ کنه...
الان که خروجیشو میبینم برام صحبت های اونروز اون آقا کاملا قابل درکه...
الان دیگه زود نیست...
الان دم خروس زده بیرون...
سید محمد محسن
من که اشتباه مثبت زدم. کجاش زوده!؟ فرقه ی شیرازی ساخته ی انگلیس هاست...
جعفری
در طی گفتگو با قاصد نیوز /



توضیحات مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد درباره خبر قاصدنیوز

جعفری با بیان اینکه كليه تبليغات محيطي فرودگاه مشهد در حال حاضر توسط شركت خصوصی انجام مي شود،گفت لكن در موضوع اخير اين شركت بدون اطلاع از ماهيت اين فرقه افراطي و هدف ايشان از اين گونه تبليغات اقدام نموده

توضیحات مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد درباره خبر قاصدنیوز
در پی درج خبری باعنوان «تبلیغات رسمی شبکه ماهواره ای فرقه شیرازی ها در مشهد + عکس» در پایگاه خبری تحلیلی قاصدنیوز، مدیر روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی در طی تماس تلفنی به بیان توضیحاتی پیرامون این مطلب پرداخت.



جعفری با بیان اینکه كليه تبليغات محيطي فرودگاه مشهد در حال حاضر توسط شركت خصوصی انجام مي شود، لكن در موضوع اخير اين شركت بدون اطلاع از ماهيت اين فرقه افراطي و هدف ايشان از اين گونه تبليغات اقدام نموده كه پس از نصب اين بنرها در مجموعه فرودگاه با پيگيري صورت گرفته از جانب اداره كل بنرها در طی چندساعت با دستور مدیرکل فرودگاه ها جمع آوري گرديد.





مدیر روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی ضمن عذرخواهی از محضر همه مردم و دغدغه مندان عرصه فرهنگ گفت: با وجود سختی ها، در این مجموعه فعالیت های فرهنگی و مناسبتی مختلفی در ایام سال اجرا شده و در حال اجراست. وی در ادامه از مشارکت و ارائه پیشنهادات فعالان فرهنگی در جهت اجرای برنامه های مناسب استقبال نمود.



قاصدنیوز ضمن تشکر از مسئولان شرکت فرودگاه های استان در پاسخگویی به این دغدغه، به مسئولان شهرمشهد و استان نسبت به رسوخ این جریان افراطی در فضاهای فرهنگی و سیاسی هشدار می دهد.
صادق آل یاسین
آقای جعفری متشکرم از فخم و درک بالاتون که سریعا از مردم عذر خواهی کردید و انصافا ما هم در مناسبتهای مختلف فعالیتهای فرودگاه مشهد را دیده ایم و بی نظیر بوده که فکر نمی کنم در هیچ جایی اینقدر کار شده ما هم دست شما را می بوسیم که برای مردم این کارها را می کنید و صادقانه عذر خواهی می کنید
خداراشکر که لااقل بی تفاوت از کناران نگذشتندواین جای تقدیردارد.اما باید حواس کسانی که مسول این کارها هستند،جمع باشد!لازمه این کار داشتن اطلاعات به روز از جریانات است!
لازمه تبلیغات جدی تری در این مورد صورت بگیرد
متأسفانه اطلاع رسانی در این باره به حد لازم صورت نگرفته در حالیکه فرقه شیرازی ها از بودجه های هنگفت انگلیسی بهره می برند و با توسل به شعارهای مذهبی قوی به عوام فریبی مشغول اند.
United States
پس چرا نمی گیرنشون
طلبه
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر عمامه های اینگلیسی.
تحرکات این فرقه و فرقه حجتیه که به اسم اسلام و تشیع دارن تمام دستاوردهای شیعه رو به باد می دن رو باید قطع کرد.
البته خیلی از بچه هاییکه جذب این فرقه ها شدن اصلا روحشون هم خبر نداره و واقعا بچه های متدینی هستند که تصور می کنند اینها حقیقتا قلبشون برای امام زمان به درد آمده و اصلا نمی دونند چی به چیه...غالب این بچه ها هم اگر باهاشون صحبت کنید سواد تاریخی و سیاسی شون صفره یا در حد صفره و از نظر تحلیل مسائل روز از بچه 5 ساله عقب ترند
لطفا اگر دولت عرضه برخورد با این فرقه ها رو نداره اعلام کنه تا ما یادشون بدیم
خدا عاقبمونو ختم به خیر کنه.
دولت در جهت وحدت مسلمانان ایران وجهان واقعا به وصیت امام (ره) عمل می کنند.روحانی مجکریم.
من
مثلا چیکار کردن؟
Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات اسلام دوري از تفرقه وجنگ داخلي مسلمانان است مسلمانان جهان بايستي فكر وذكرشان دفاع از اسلام ومبارزه با دشمنان علني اسلام نظير اسراييل باشند واختلافات جزيي خود را براي نجات اسلام كنار بگذارند.يا ايهالمسلمون اتحدوا