کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبلیغات فرقه شیعیان افراطی در فرودگاه مشهد+عکس

+ جوابیه فرودگاه مشهد و جمع‌آوری بنرها

12 خرداد 1393 ساعت 1:28

اما آنچه قابل تأمل است ترکیب صادرکنندگان این پیام تبریک است! در زیر بیلبوردها این نام ها دیده می شود: «پدیده»، «شرکت فرودگاه های کشور»، «گسترش راه و ابنیه پروازی» و البته «Imam Hussein TV».


گروه فرهنگی جهان نیوز ـ اگر این روزها که اولین روزهای ماه شعبان است، هوایی به مشهد مقدس سفر کرده باشید، به هنگام خروج از سالن فرودگاه و در محل توقف تاکسی ها، متوجه بیلبوردهایی می شوید که پیام تبریک اعیاد شعبانیه روی آنها درج شده است.

اما آنچه قابل تأمل است ترکیب صادرکنندگان این پیام تبریک است! در زیر بیلبوردها این نام ها دیده می شود: «پدیده»، «شرکت فرودگاه های کشور»، «گسترش راه و ابنیه پروازی» و البته «Imam Hussein TV».

نام آخر، عنوان یک شبکه تلویزیونی است که متعلق به جریان شیعیان افراطی یا همان فرقه شیرازی هاست. ظاهرا این پیام های تبریک ـ که فی نفسه اقدامی بسیار پسندیده است ـ از سوی این شبکه تلویزیونی و با حمایت سایر شرکت هایی که نامشان در زیر این بنرها دیده می شود بر روی بیلبوردهای اطراف سالن پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد شهر مشهد قرار گرفته است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000363/nf00363036-1.jpg



این فرقه انحرافی، صاحب چندین شبکه ماهواره ای است که مقر تعدادی از این شبکه ها در لندن است. پیامی که جریان شیرازی ها از طریق این شبکه ها به مخاطبانشان ارسال می کنند، ایجاد اختلاف میان مذاهب اسلامی، توهین به اهل تسنن، خلفا و علمای آنان، تبلیغ جدایی دین از سیاست و توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گفتنی است بسیاری از چهره ها و کارشناسان مذهبی پس از اطلاع از ماهیت حقیقی این شبکه با آن قطع همکاری کرده اند به گونه ای که صاحبان آن برای جذب مخاطب، اقدام به دعوت از چهره های هنری و ورزشی ـ که اطلاعی از ماهیت حقیقی آن ندارند ـ برای حضور در برنامه ها نموده اند.

شایان ذکر است که رهبر معظم انقلاب بارها بر حفظ وحدت میان مسلمانان تأکید کرده و توهین به بزرگان هر یک از مذاهب اسلامی را حرام اعلام کرده اند.

پیش از این جهان نیوز اقدام به افشای چهره حقیقی و خطر نفوذ این جریان نموده است.

تایید موضوع از سوی فرودگاه مشهد و جمع آوری بنرها

در واکنش به این خبر جهان، روابط عمومی فرودگاه مشهد در جوابیه ای ضمن تایید این موضوع، از پیگیری آن و جمع آوری بنرها خبر داده است:

در این جوابیه آمده است: احتراماً پيرو درج خبري در آن سايت با عنوان تبليغات فرقه شيعيان افراطي در اطراف فرودگاه مشهد به آگاهي مي رساند طبق قرارداد منعقده با شركت گسترش راه و ابنيه پروازي كليه تبليغات محيطي فرودگاه مشهد در حال حاضر توسط شركت مزبور انجام مي شود كه با عنايت به وجود مضجع شريف و نوراني حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس به شركت مزبور مكرراً تأكيد گرديده در اعياد و مناسبتهاي مذهبي مي بايست نسبت به نصب بنرهاي مناسب اين ايام در مجموعه فرودگاه اقدام نمايد كه البته طي سالهاي اخير به نحو شايسته اي در اين خصوص اقدام گرديده و حتي در مناسبتهاي مذهبي ويژه همچون دهه فاطميه و عيد غدير و.... سعي گرديده به بهترين نحو اين ايام گرامي داشته شود .و لكن در موضوع اخير اين شركت بدون اطلاع از ماهيت اين فرقه افراطي و هدف ايشان از اين گونه تبليغات اقدام به قبول اسپانسري از طرف اين ايشان نموده كه پس از نصب اين بنرها در مجموعه فرودگاه با پيگيري صورت گرفته از جانب اداره كل سريعاً بنرهاي مذكور جمع آوري گرديد.

فرمايشات مقام معظم رهبري همواره نصب العين و سرلوحه فعاليتهاي اين اداره كل در زمينه هاي مختلف بوده و در زمينه مسائل فرهنگي و مذهبي مطمئناً تاكيدات معظم له اهميت دو چنداني داشته و همواره سعي گرديده به بهترين نحو ممكن اين فرمايشات در مجموعه فرودگاههاي استان عملي گردد.

لازم به ذكر است اين اقدام به علت بي اطلاعي شركت متولي تبليغات صورت گرفته و در حال حاضر پيگيري هاي لازم جهت برخورد با عوامل اين سهل انگاري در دست اقدام است. لذا از آن مديريت محترم خواستارم جوابيه فوق جهت تنوير افكار عمومي سريعاً در آن سايت خبري درج گردد.


آنچه باید درباره جریان شیرازی‌‌ها و فرقه انحرافی در شیعه دانست

یاسرالحبیب؛ آخوند لندن‌نشین

توصیه مرجع شبکه‌های ماهواره‌ای/ منافق را دوست بداریم؟!


کد مطلب: 363036

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/363036/تبلیغات-فرقه-شیعیان-افراطی-فرودگاه-مشهد-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com