پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱۳
۵۸
وقتی پا جای پای علمای وهابی گذاشته می شود!

ادعاهای مضحک کارشناس یک شبکه ماهواره ای تکفیری شیعی و صدور فتوا!

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۴۷
کد مطلب: 363158
شبكه ماهواره ای اهل بيت(ع) متعلق به جریان شیعیان تکفیری كه رسالت تشكيل اش تشديد اختلاف ميان شيعه و سنى بوده است، باز هم خبرساز شد!
ادعاهای مضحک کارشناس یک شبکه ماهواره ای تکفیری شیعی و صدور فتوا!
به گزارش جهان، مدتى است كه نياز شديد مالى، حسن اللهيارى مدير و تنها كارشناس اين شبكه ماهواره‏ اى را مجبور كرده است تا براى جلب نظر حاميان مالى آمريكايى خود، مواضع مضحكی بگیرد.

وى كه یک جوان افغانی و این شبکه را از آمریکا مدیریت می کند، تا کنون ادعاهای عجیبی کرده است؛ از ادعاى افضليت بر جميع علماى عصر غيبت و بی سواد خواندن علماى بزرگ و بی اثر خواندن حوزه‏ هاى علميه تا تخريب و توهين به آيات عظام وحيد خراسانى، سيستانى و مكارم شيرازى.

اين جوان جوياى نامى كه به هر درى می زند تا شهرت و مقبوليت كسب كند، اين‏ بار «رساله عمليه» خود را منتشر كرده است!

نامبرده در بخش استفتائات سايت خود، مانند مفتی های سلفی و تکفیری چنان دچار هذيان‏ گويى شده است كه حتى خونى كه از قمه‏ زنى در لباس باقى می ماند را پاك می داند! نكته بسيار قابل توجه اين‏كه وی خريد و فروش با رژيم صهيونيستى را مباح دانسته اما برادران اهل تسنن را كه در توحيد و نبوت و معاد با شیعیان مشترك هستند را مورد توهين قرار می دهد. از ديگر فتاواى عجيب وى، جايز ندانستن كمك به مردم مظلوم فلسطين است!

این شبکه توسط این فرد در قم تاسیس شد و عوامل آن با انتخاب این نام مقدس، سعی داشتند در فضای فرهنگی قم، موقعیتی برای خود کسب کنند. اهل بیت، در دوره فعالیت خود در راستای برجسته ساختن اختلافات مذاهب اسلامی و همسو با سیاست‌های انجمن حجتیه مطالبی را تهیه می‌کرد.

با بروز حساسیت در خصوص این شبکه، دادگاه ویژه روحانیت در قم، حکم پلمپ دفتر آن را صادر کرد. عوامل این شبکه در ادامه تحرکات خود، ضمن جسارت به علمای اسلام و نیز مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، مدعی شداند رویکرد نظام حمایت از اهل سنت و قصد تضعیف مکتب اهل بیت (س) است!

گفتنی است عملکرد جریان شیرازی ها، به عنوان گروهی انحرافی و افراطی در شیعیان، نیز مانند اللهیاری خط ایجاد اختلاف میان شیعیان و اهل سنت را طی سال های گذشته پیگیری کرده است. این جریان از سالیان پیش به آرامی اهداف خود را محقق کرده و اکنون صاحب چندین شبکه تلویزیونی ماهواره ای است که از این طریق به توهین و فحاشی به بزرگان اهل سنت و علمای معظم شیعه نموده و سایر شیعیان و وفادارن به آرمان های انقلاب اسلامی و امام (ره) را تکفیر می کند.

سیدصادق شیرازی، مرجع خودخوانده این جریان که در قم آزادانه به فعالیت می پردازد، چندی پیش در سخنانی به جوانان توصیه کرده بود که اشتباه پدران خود را که همانا مبارزه با طاغوت و رژیم شاهنشاهی و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بود مرتکب نشوند. وی پس از ایام فتنه، برخورد با منافقان و عوامل بیگانه و برهم زنندگان آرامش را رد کرده و با این پرسش که «مگر منافق را باید کشت؟» حمایت تلویحی خود را از فتنه آمریکایی ـ انگلیسی سال ۸۸ اعلام کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شیرازی
من به عنوان یک شیعه و ساکن شهر ولایت پرور شیراز ضمن اعلام براءت از این خاندان فتنه گر که بر خلاف سیره و روش اهل بیت عمل میکنند تاسفم خودم را از همشهری بودن با این مزدوران انگلیسی اعلام میدارم
ما با اهل سنت برادریم و دشمن امریکا و اسراییل و وهابیت کثیف هستیم
فامیلش شیرازیه نه اینکه اهل شیراز باشه.
اجدادشون شیرازی بودن!!
اتفاقا محل اصلی فعالیتشون اصفهانه
Iran, Islamic Republic of
شما كه برارشوني كاكاشوني خدا با همديگه محشورتون كنه
شیرازی شماره 2
United States
برادر عزیز من هم شیرازی هستم. اما جناب صادق شیرازی نه خودش نه پدرش نه پدر بزرگش نه پدر پدر بزرگش ساکن شیراز نبوده . و اینها بیشتر ساکن عراق بودند.همین الان هم این فرد با لهجه ی عربی فارسی صحبت میکنه



لذا فقط فامیلیش شیرازیه نه اینکه اهل شیراز باشه
عمار فاطمی
خدالعنتش کنه
مگه لعنت کردن به همین راحتیه؟
Iran, Islamic Republic of
مگه دادگاه ویژه روحانیت نداریم؟؟؟
چرا با محمد صادق شیرازی که در قم آزادانه هر کاری می خواد می کنه، برخوردی نمی کنند؟؟؟!!!
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
طرف دیگه ایران نیست اخوی
Russian Federation
ایرانه
ايران است در خيابان انقلاب(چهار مردان) قم، انتهای کوچه آية الله گلپايگانی، نرسيده به تکيه آقا سيد حسن
محسن از ری
مجید جان مگه آمریکا هم دادگاه ویژه روحانیت داره ؟ بابا او به ظاهر لباس مقدس روحانیت رو تن نجس خود کرده و مثل آدمای مست هزیان میگه
نمی دونم برای منم سواله
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست .عرض خود میبری وزحمت ما میداری
حسین
Iran, Islamic Republic of
اصلا اینها بهایت آپدیت شده و بروز رسانی شده غرب هستند که اجیر شده دشمنان اسلام و مسلمین می باشند و می بایست همانند وهابیت تکفیری ، از این بهائیت تکفیری نیز برائت جست
براستی که این سگان دست آموز غرب از منافقین نیز پست تر و خطرناکترند
پروانه
Iran, Islamic Republic of
مطمئنآ‌ آبشخور وهابي‌ها و اين گروه‌هاي افراطي شيعه يكي است و هر دو از آمريكا و اسرائيل تغذيه ميشوند. خدا لعنت كند هر كسي را كه تيشه به ريشه دين مي‌زند!
Iran, Islamic Republic of
چقدر بدبخت است که حاضر است به پست ترین درجه رذالت و خواری برسد تا شاید نوکری امریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر و انگلیس این روباه مکار شود.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حمایت شیرازی منحط از فتنه گران ودشمنان نظام تصریحی است نه تلویحی.
خدا نکند که خون حزب اللهیون به جوش بیاید.
معصومي
Iran, Islamic Republic of
باسلام
لطفا بجاي باب كردن شيعيان تكفيري بفرماييدتشيّع لندني. اين لقب بيشتر عمق رذالت و پستي اينها را روشن مي نمايد
سجاد
Iran, Islamic Republic of
بهترين تعبير براي اينها ، تعبير حضرت امام است:
اسلام آمريكايي
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا شما کاری جز اضافه کردن دشمن به دشمنان این کشور و نظام بلد نیستید.کسانی هم که میتوانند جزو دوستان ما باشند و از آنها در راه اعتلای انقلاب و تشیع استفاده کنیم را دشمن می کنید.
بابا مدرس اخلاق و وحدت!بشناس آدمارو
حرفت قشنگه برادر ولی مصداقت درست نیست...
سلام. به نظر شما ذکر افغانی بودن این فرد دردی از ما دوا میکند الا اینکه باعث اختلاف و بدبینی بیشتر بین مردم ما با افغانی ها می گردد؟
دشمن سالیان متمادی است که بین افغانی و ایرانی اختلاف ایجاد میکند شما لااقل آب به اسیاب دشمن نریزید...
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره برادر من....
اگه راست میگین تو مناظره محکومش کنید
Malaysia
آخه بايد طرف اهل عقل و سواد باشه تا بشه مناظره اي داشت!
عددی نیست این آقا...
پیچک
تو که دروغ نمیگی ! بگو چرا خريد و فروش با رژيم صهيونيستى مباحه ولی باید صبح و شب به اهل تسنن که به خدا و پیغمبر و... اعتقاد دارن توهین کرد؟

مناظره چیه ؟ عقل هم چیز بدی نیست ها.......
چراشبکه ولایت که عقایدشیعه واقعی رامنعکس میکندبه بهانه اینکه ماشبکه سیاسی نیستیم ازولایت فقیه دفاع نمیکندمگردین ازسیاست جداست مگرمامعتقدنیستیم ولی فقیه جانشین امام زمان عج است بهتراست شبکه ولایت بجای بهانه تراشی به وظیفه خودعمل کند
United States
مخالفم. همین کمتر از سه ماه پیش مجری شبکه ولایت به الله یاری زنگ زد و بر سز موضوع ولایت فقیه با اون مناظره کرد و به خاک مذلت نشوند این اخوند بی ادب رو


جهان نیوز سرچ کن مناظره حسینی مجری شبکه ولایت با الله یاری
مرید حق
United States
خوب شبکه ولایت که بد مچ این مردک بی ادب رو خوابوند.استاد ابوالقاسمی تو برنامشون یه جلسه برنامه براش رفتن دیگه
؟
بابا بنده خدا بجاي اينكه بگه مخالف رو نبايد بكشيد گفته منافق اشتباه لپي بوده
مهدی
سلام.
عزیز این اشتباه لپی نبوده! چون چندین بار میگه (مگه منافق رو باید کشت؟ پیامبر یه دونه منافق هم نکشت!!!)
این دیگه کجاش اشتباه لپیه؟
پاسخ حاج آقا احمد پناهیان به این حرف بیخود شیرازی رو گوش کنین متوجه میشین.
Iran, Islamic Republic of
در طول تاریخ همین توجیهات مسخره بوده که همه چیز رو خراب کرده. مردانه قبول کنید حرف گفته شده خود را.
محمد حسین
تکفیری های وهابی و تکفیری های شیعه هر دو مزدور و ساخته دست مشرکین و مخالفین اسلام هستند و به بهترین وجه آنها را در بزرگترین هدفشان یعنی کشتن مسلمان به دست مسلمان یاری میکنند، متاسفم به حال ساده لوحانی که گول حرفهای این مزدوران احمق را میخورند و آنها را در اهداف پلیدشان یاری میکنند. شیعه و سنی قبله مشترک ،پیامبر واحد و کتاب الهی مشترک دارند و هر دو محب اهل بیت هستند پس باهم برادرند و سالها برادرانه در کنار هم زندگی کرده اند و انشاالله به دست این مزدوران شیطان گمراه نمیشوند.
رضا
iهیچ افراطی در کار نیست ایشون تمام صحبتاش رو بر اساس روایات صحیح و مستند بیان میکنه همواره هم در مناظرات ثابت شده که خیلی از حرفاش درسته الکی برچسب افراطی به کسی نزنید وقتی میگه به وهابیون فلسطینی نباید کمک کرد این شده افراط؟
اگربه اندازه ارزنی عقل خود رامنصفانه بکاربگیری نتیجه بهتری خواهی گرفت ومتعصبانه ازیک موضع کورکورانه دفاع نخواهی کرد .
استکبار و صهیونیست سرخورده از میزان تاثیرگذاری فساد و فحشا و یا مزخرفات و لجن پراکنی ضد انقلاب در شبکه های مجازی و ماهواره ها (که اراده ملت ایران با حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی ها روز قدس و بهمن مشهود است)اکنون به سیاست مذهب علیه مذهب روی آورده و نوکران جیره خوار خود را بنام شیعه ،سنی جا می زنند تاریشه های مذهبی مردم را تضعیف و با اختلاف و درگیری ایران را بسمت سرنوشتی مشابه سوریه سوق دهند!!!
بسی خیال باطل ! یعنی ملت ما را بعد از نزدیک به چهل سال نشناخته اند !؟طولی نمی کشد که می فهمند تلاش بیهوده ای دارند ،زیراما یک ملت هستیم چه شیعه یا سنی و... ، چه ترک،کرد ،فارس و... همه گوش به فرمان یک رهبر تا رسیدن به قله استقلال ونابودی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب متحد هستیم
علی
سالها پیش یکی ازدوستان انقدرازاین شبکه تعریف کردکه برای شناخت چندلحظه ای به سخنان این فردگوش دادم. باورکنید ازهمان چنددقیقه پشیمان هستم!بعدازشناخت بادوستم صحبت کردم واوراهم منطقی از دیدن این شبکه مانع شدم.فقط یک سوال دارم وهرکس فکرمیکندمیتواند جواب دهد،بسم الله!درزمانی که دشمنان قسم خورده مکتب اهل بیت فضارابه شدت علیه شیعه مسموم کرده اند،یطوری که علنا حکم به کشتن میدهند،ایا اب به اسیاب دشمن ریختن شرعی است؟/...
سیدرضا
Iran, Islamic Republic of
اللهیاری رساله نداره.خودش تکذیب کرد.گفت اون کلیپ ساختگیه
علی
سلام چرا داره آزادانه در قم میگرده من نمیگم بکشیمش ولی میگم باید تنبیه بشه ....
باید ازکارهای تفرقه افکنانه اش جلوگیری شود
Iran, Islamic Republic of
آقای خامنه ای فرمودند کار این وحدت شکنها هم غیر شرعی و هم غیر قانونی است. در عجبم که چرا علمای حوزه و قوه قضائیه در سکوت سنگین رفته اند.
احمد
خدالعنت کند تمام فتنه گران را درهرشکل لباسی وباهرنامی که بخواهندباشند
حسن
United Kingdom
جهان جان ممنون به خاطر پیگیری این موضوع من از مخالفین اخلاق و روش شما در مسایل سیاسی هستم و جزو افراد به قول شما فتنه گر و واقعا منتقد سایت شما ولی در این مورد با شما هم نظر هستیم ضمنا چرا موضوع را سیاسی می کنید غالب افرادی که شما آنها را فتنه گر می دانید هم در این موضوع با شما هم نظر هستند و این نوع تندرویها را قبول ندارند. به این موضوع بیشتر بپردازید با اطلاعات بیشتر
مهدي
در قلوب اين شياطين مرض موجود است و شهوت قدرت.
محسن شهرياري
اگر سيدسادق شيرازي فتنه گر است چرا در نمايشگاه بين اللملي كتاب برايش غرفه در نظر گرفتند؟
چرا سايتش فيتلر نميشود؟
چرا با ايشان برخورد قاطع صورت نميگيرد؟
باکدوم برخورد شده که بااین یکی بشه ؟!!!
ناشناس
موندیم کی راست میگه.سید صادق وفداش بشم آقای به تمام معناست.
بسی خندیدیم!
سمانه نوروزی
با سلام و تشکر از پوشش خبر. اگر مثل خبرگذاریهای دیگه کلیپش را هم میگذاشتید بهتر بود.
بنده و دوستانم این کلیپ (نقد قیام مردم بحرین) را از گفته های خود اللهیاری در یوتیوب ساخته ایم و انتشار داده ایم و خبرگذاریها هم استفاده کرده اند.
لطفا در صورت صلاحدید شما هم بی نصیب نباشید.
مایلم در صورت نیاز از طریق ایمیل با بنده در ارتباط باشید.
با تشکر

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/307441/%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85

http://youtu.be/cC5kLLIBgro
یونس
خوب معلومه وقتی وزارت اطلاعات و داد سرای ویژه مسامحه کاری میکنند شخصی مثل شیرازی خلق میشه و اینطور گستاخانه به آرمانها و ارزش های انقلابی دهن کجی و جوانان را تحریک و منحرف میسازه . همه اتفاقات از این دست در کشور ریشه در بی تفاوتی و بی مسئولیتی مراجع ذیربط و بعضی مسئولین بی عرضه دارد .
درستي
خدا به سيد مجتبي شيرازي درد لاعلاج بده الهي سرطان بگيره
Iran, Islamic Republic of
دعا کند خداوند به راه راست هدایتش کنه...
آرامش
Iran, Islamic Republic of
هر دوتاشون عامل استعمار پیر انگلستان و استکبار آمریکا هستند
ف
خداوند در آیه 82 سوره مبارکۀ مائده می فرماید : دشمن ترین مردمان نسبت به کسانی که ایمان آورده اند یهود و مشرکین هستند ، حال ببینید آیا یهود دشمن سید علی خامنه ای است یا دشمن سید مجتبی شیرازی لندن نشین. یهود برای سر و کشتن سید حسن نصرالله قیمت تعیین کرده است یا برای امثال سید مجتبی شیرازی ، محمد هدایتی و یاسر حبیب و... ، به درستی می توان از موضع گیری یهود ( اسرائیل ) مؤمن واقعی و شیعه واقعی و پیرو واقعی پیامبر اکرم ( ص ) را شناخت . و اما آیه 82 مائده : لتجدن اشدالناس عداوة للذین ءامنوا الیهود و الذین اشرکو ا .
ترجمه : به درستی یهودیان و کسانی را که شرک ورزیده اند دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت .