دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

کمبود برق کشور چقدر است؟

يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 360867
مدیرعامل برق منطقه ای غرب کشور گفت: در سال جاری پنج هزار مگاوات کمبود نیرو وجود دارد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، کریمی گفت: با توجه به سیاست های شرکت توانیر، دو هزار مگاوات از این مقدار از طریق به مدار آوردن ظرفیت های نیروگاهی جدید و سه هزار مگاوات نیز از طریق مدیریت مصرف باید تامین شود.

وی افزود: بر این اساس شرکت ها باید با برنامه ریزی مطلوب برای کاهش مصرف و جبران این کمبود، اقدامات لازم را انجام دهند و به موازات آن، صنایع با مشارکت در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی و مردم نیز با کاهش مصارف غیرضروری خود، صنعت برق را در تابستان همراهی کنند.

مدیر عامل برق منطقه ای غرب کشور با اشاره به اینکه ذخیره ای برای واحدهای نیروگاهی در سال جاری و حتی سال آینده وجود ندارد اضافه کرد: این امیدواری وجود دارد که برای سال ۹۵ این محدودیت رفع شده و ذخیره تولید مناسبی داشته باشیم.

کریمی با تاکید بر صرفه جویی برق در تابستان امسال گفت: شرکت برق منطقه ای غرب همچون گذشته آماده ارائه خدمات بهتر به شرکت توزیع نیروی برق استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *