پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران وارد دانشگاه شوند

شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 360557
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهیدبهشتی گفت: اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران و کسانی که انحراف فکری دارند و به قرآن و اهل بیت بی اعتقاد هستند، وارد دانشگاه شوند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با فارس پیرامون حضور ملکیان در این دانشگاه گفت: من سحرگاه ۲۱ اردیبهشت متوجه شدم که ملکیان قرار است به دانشگاه شهید بهشتی بیاید.

وی اضافه کرد: ساعت ۸ صبح همان روز با حراست دانشگاه تماس گرفتم تا این موضوع را پیگیری کنم که حراست در توضیح این مساله گفت که با رئیس دانشگاه صحبت کرده و قرار است این مراسم لغو شود.

نبوی با بیان اینکه رئیس دانشگاه شهیدبهشتی در ابتدا از حضور ملکیان بی‌اطلاع بوده است، افزود: ظاهرا زمانی که طهران‌چی از این موضوع باخبر شده و قبل از اینکه ما بخواهیم تذکر بدهیم، دستور لغو مراسم را داده است.

وی در رابطه با اینکه چه کسی از ملکیان دعوت کرده است، گفت: تا آنجایی که من خبر دارم ظاهرا گروه فلسفه و ادیان دینی مراسمی داشتند و بنا بود یکی از سخنرانان این مراسم ملکیان باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهیدبهشتی در پاسخ به این سوال که چرا نهادرهبری در دانشگاه اعتراضی به این موضوع نکرد، تاکید کرد: حتما اگر این مراسم لغو نمی‌شد نهاد نمایندگی اعتراض می‌کرد و تذکرات لازم را می‌داد ولی وقتی دیدیم مراسم برگزار نمی‌شود احساس کردیم نیازی به اعتراض نیست ولی تذکرات لازم را داده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: ما تذکر دادیم که از پس تمام برنامه‌های دانشجویان و اساتید که قرار است مهمانی از بیرون دعوت شود باید مجوز داشته باشد و رئیس دانشگاه نیز قرار شد به تمام دانشکده‌ها این موضوع را ابلاغ کند.

حجت‌الاسلام نبوی ادامه داد: ما اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران و کسانی که انحراف فکری دارند و به قرآن و اهل بیت بی اعتقاد هستند وارد دانشگاه شوند و باعث تشویش اذهان دانشجویان و برهم زدن آرامش دانشگاه شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


كرسي هاي آزاد انديشي به اين ميگن