پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۴
۸

مهره‌چینی فتنه‌گران این بار در دانشگاه الزهرا(س)

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 338151
در پی مهره‌چینی فتنه‌گران و حزب منحله مشارکت در سطح معاونین وزارت علوم، اکنون خبر می‌رسد که این طیف در حال مهره‌چینی در سطح ریاست برخی دانشگاه‌ها هستند.
مهره‌چینی فتنه‌گران این بار در دانشگاه الزهرا(س)
به گزارش جهان به نقل از کیهان، از جمله خبر رسیده که احتمالا «ف-ر» عضو حزب منحله مشارکت و عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم، به عنوان رئیس دانشگاه الزهرا(س) معرفی خواهد شد.
هم اکنون دکتر انسیه خزعلی فرزند آیت‌الله خزعلی ریاست دانشگاه الزهرا را بر عهده دارد.

یادآور می‌شود «ف-ر» در ارزیابی‌های سیاسی بیشتر به عنوان آلت دست افراطیون شناخته می‌شود از جمله پیش از این در حمایت از سران فتنه مواضعی اتخاذ کرده است. صلاحیت نامبرده در انتخابات مجلس هشتم و شورای شهر چهارم تهران از سوی مراجع ذی‌صلاح رد شده است.

فرجی دانا وزیر علوم پیش از این به خاطر برخی عزل و نصب‌های همسو با فتنه‌گران، از مجلس شورای اسلامی کارت زرد گرفته است. وی با حسن ظن و اغماض نمایندگان مجلس، وزیر علوم شد و این در حالی بود که از نگاه کارشناسان در مظان آلودگی به فتنه‌گران و تندروها قرار داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
هرکسی با شما همراه نباشه فتنه گر هست؟!!!....
Iran, Islamic Republic of
اگر این اقایان صد کارت زرد بگیرند کار خودشان راک... تاهستند انجام خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
نمايندگان مجلس در خصوص فرجي...(فرجي دانا) ترحم...سريعتر بگيرند...
شما چه انتظاری دارید وقتی در کابینه دولت تدبیر و امید از فتنه گران پر شده است و وزیر علوم هم با فتنه گران هم دست است ....
...
گیرم که در مشارکت هم عضو باشند.
مشارکت تا سال 88 که قاونی بود درسته ؟
جلال
Germany
عزیز دلم فداتشم...18میلیون رای ندادن که تیم احمدینژاد وهمفکراش رو همچنان به مسند بذارن...دو دستی چسبیدن به صندلیاشون و به هیچوجه خیال رفتن ندارن... وقت رفتنه دیگه..بسه واستون... چسبیدن به موضوع فتنه که صندلیشون رو نگیرن.. مردم چشم وگوششون بازه عزیز دلم....
Czech Republic
مردم تصمیم گرفته اند برای پایان عملیات فتنه گران به صحنه بیایند
مردم؟