يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

نفت با۶میلیاردهزینه درآستانه قهرمانی‌لیگ

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 353831
باشگاه نفت تهران به عنوان اولین باشگاه لیگ برتری از طرح ایسنا، برای انتشار قراردادهای مالی اعضای تیم استقبال کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، به دنبال انتشار گزارشی که حاوی ریز قراردادهای بازیکنان پرسپولیس بود و نیز درخواست ایسنا، باشگاه‌های لیگ برتری برای شفاف سازی مسائل مالی باشگاه خود، باشگاه نفت تهران به عنوان اولین باشگاه اعلام آمادگی کرد که ریز قراردادهای بازیکنانش را منتشر کند.

منصور قنبرزاده ، مدیرعامل باشگاه نفت در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: باشگاه نفت با توجه به رهنمودهای وزیر محترم ورزش و جوانان و نیز تاکید مهدی تاج به عنوان رییس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال از طرح ایسنا مبنی بر انتشار قراردادهای مالی بازیکنان و عوامل تیم استقبال می‌کند و به عنوان اولین باشگاه که در امر شفاف سازی مالی اقدام می‌کند پس از پایان دیدار با سپاهان در هفته‌ آخر لیگ برتر ریز قراردادهای بازیکنان و سایر عوامل تیم را به صورت رسمی منتشر می‌کند.

وی در ادامه گفت: هزینه کل عوامل تیم شامل بازیکنان، کادر فنی ، کادر پزشکی، سرپرستی و سایر عوامل که مجموعا ۴۶ نفر هستند ، شش میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان است که به صورت میانگین برای هر نفر رقم یکصد و چهل و سه میلیون و پانصد هزار تومان را نشان می‌دهد. همان طور که گفته‌ام بلافاصله پس از دیدار با سپاهان جزئیات این قراردادها را با رقم دقیق و به صورت تک به تک منتشر خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *