يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

قلعه‌نوعي قيد قهرماني ليگ را نمي‌‌زند

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 350592
اين روزها که استقلال شرايط خوبي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا ندارد و با دو شکست پي در پي مقابل الشباب عربستان و الريان قطر وارد بحران شده است شايعاتي در موردن استعفاي قلعه‌نوعي پس از شکست احتمالي در ديدار مقابل الجزيره به گوش مي‌رسد.
به گزارش جهان به نقل از نود، اين روزها که استقلال شرايط خوبي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا ندارد و با دو شکست پي در پي مقابل الشباب عربستان و الريان قطر وارد بحران شده است شايعاتي در موردن استعفاي قلعه‌نوعي پس از شکست احتمالي در ديدار مقابل الجزيره به گوش مي‌رسد. درست است که وضعيت کنوني استقلال به هيچ عنوان مورد قبول هواداران نيست ولي قلعه‌نوعي سابقه تجربه چنين شرايطي را در آسيا دارد. ۴ سال پيش استقلال در ليگ قهرمانان آسيا از ۶ بازي فقط ۴ امتياز گرفت ولي به استعفا فکر نکرد و در سمت خود ماند تا در همان سال استقلال را قهرمان ليگ برتر کرد. حال نيز وضعيت همانند ۴ سال پيش است. آبي‌پوشان در ليگ قهرمانان شرايط نامطلوبي دارند ولي در ليگ برتر يکي از مدعيان جدي قهرماني هستند و مي‌توانند از عنوان فصل پيش خود دفاع کنند. در چنين شرايطي طبيعي نيست که بگوييم قلعه‌نوعي پس از شکستي ديگر در آسيا قيد قهرماني در ليگ را مي‌زند و استعفا مي‌دهد. آن هم در شرايطي که استقلال در دو بازي قبلي در آسيا بدشانسي‌هاي زيادي داشت و سرمربي آبي‌پوشان دائم عدم نتيجه گيري را به نگرفتن پنالتي در ديدار مقابل الشباب و برخورد توپ با تير دروازه مقابل الريان ربط مي دهد. شايد استقلال بدترين حضور خود در رقابت‌هاي آسيايي را تجربه کند ولي سرمربي آبي‌پوشان به راحتي اين تيم را گزينه قهرماني در ليگ نکرده و حالا که به راحتي فرصت بالا بردن جام را در اختيار مربي ديگري قرار بدهد. البته شايد آنهايي که امروز از استعفاي قلعه‌نوعي مي‌گويند، تصور داشته باشند که اين مربي در تيم‌ مخالفاني دارد که به او اجازه قهرماني در ليگ برتر را هم نمي‌دهند ولي با شناختي که از سرمربي آبي‌پوشان داريم بايد بگوييم که او هميشه توانسته از شانس‌هاي پايين هم به بهترين شکل ممکن استفاده کند. مانند ۵ سال پيش که در حالي که کمتر کسي به قهرماني استقلال اميدوار بود جام را از کف ذوب‌آهن درآورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *