دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

واکنش آقای خاص به اظهارات یحیی توره

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 349969
سرمربی پرتغالی چلسی از خود برابر اتهامی که هافبک دفاعی تیم فوتبال منچسترسیتی به او نسبت داده بود دفاع کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ۲ روز پیش یحیی توره، ستاره ساحل عاجی تیم فوتبال منچسترسیتی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های اروپایی از ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم چلسی انتقاد و او را به بی‌احترامی نسبت به رقبایش متهم کرد. توره پس از شکست تیمش برابر بارسلونا در بازی برگشت ۲ تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف آن از گردونه رقابت‌ها، گفت: مورینیو شخصی پرحرف است که می‌خواهد در مورد هر فرد و هر چیزی اظهارنظر کند، آن هم به شیوه‌ای نامناسب. به همین خاطر بود که رئال مادرید تحت هدایت او همیشه به بارسلونا می‌باخت! مورینیو باید برای بقیه احترام بیشتری قائل باشد.

همانطور که انتظار می‌رفت و البته زودتر از چیزی که تصور می‌شد، آقای خاص پاسخ ستاره پیشین بارسلونا را داد. مورینیو گفت: اگر اظهارات من پیش از بازی مونیخ (بایرن مونیخ - آرسنال) و نیوکمپ (بارسلونا - منچسترسیتی) که در آنها گفتم هنوز چیزی تمام نشده است و آرسنال و سیتی می‌توانند صعود کنند و ورق را برگردانند و اگر حمایتم از تیم‌های کشوری که در آنها کار می‌کنم بی‌احترامی است، اشکالی ندارد، شما می‌توانید آن را بی‌احترامی تلقی کنید. اینطور که پیداست یحیی توره درک عجیبی از مفهوم بی‌احترامی دارد.

مورینیو افزود: من در هر ۲ موردی که درباره تیم‌های انگلیس حرف زدم سعی کردم در نهایت احترام درباره این تیم‌ها صحبت کنم و حالا درباره منچستریونایتد هم می‌خواهم همان چیزها را بگویم. به نظر من منچستریونایتد از المپیاکوس (یونان) تیم بهتری است و فکر می‌کنم که می‌تواند به دور بعد صعود کند، در واقع امیدوارم که این کار را انجام دهد. اگر وین رونی، فن‌پرسی، کریک یا فردیناند هم بگویند مورینیو بی‌احترامی می‌کند، می‌گویم آنها هم در اشتباه هستند، چون من حامی تیم‌های انگلیسی هستم و هرگز از شکست و ناکامی تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال نشده‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *