پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

آرسنال بهترین شماره۱۰جهان راجذب کرد

چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 310903
ژوزه مورینیو، مسوت اوزیل را بهترین شماره ۱۰ جهان دانست. او گفت که آرسنال با جذب این هافبک آلمانی به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس اضافه شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رئال مادرید در آخرین روز فصل جابه‌جایی تابستانی حاضر شد، مسوت اوزیل، هافبک آلمانی خود را به آرسنال بفروشد؛ تصمیمی که تعجب ژوزه مورینیو سرمربی سابق کهکشانی‌ها را برانگیخته است.

مورینیو که از علاقمندان به سبک بازی مسوت اوزیل است و خود او این هافبک آلمانی را از وردربرمن به رئال آورد در واکنش به پیوستن اوزیل به آرسنال گفت: اوزیل یک بازیکن بی نظیر است. هیچ نسخه ای از او حتی در سطح پائین تر هم وجود ندارد. او بهترین شماره ۱۰ جهان است. اوزیل با حرکات خود در میدان کار را برای من و هم تیمی هایش آسان می کرد. همه اوزیل را دوست داشتند. بازی او معجونی از بازی فیگو و زیدان بود.

مورینیو درباره این سوال که چرا با انتقال دمبابا به آرسنال مخالفت کرد گفت: پیشنهاد آرسنال برای انتقال قرضی دمبابا را رد کردیم و دلیل آن مسوت اوزیل بود. با آمدن اوزیل آرسنال هم به مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس اضافه شد.

اوزیل در رئال مادرید شماره ۱۰ را بر تن می کرد اما در آرسنال قرار است با شماره ۱۱ به میدان رود. او پس از جدایی از رئال مادرید از تماشاگران این تیم تشکر کرد و دلیل جدای اش را کارلو آنچلوتی سرمربی جدید این تیم دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *