پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

فغانی تبعات رفتار ناشایست خود را خواهد دید

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 348013
مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد علیرضا فغانی به زودی تبعات و بازتاب منفی نحوه قضاوت، عملکرد و رفتار ناشایست خویش را در دپارتمان داوری فیفا، AFC و همچنین مراجع قضایی خواهد دید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی‌اصغر ملکیان در گفتگو با سایت باشگاه پیکان با اشاره به اشتباهات مسلم و تاثیرگذار علیرضا فغانی در دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و ایرانجوان بوشهر از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: علاوه بر اشتباهات داوری که منجر به عدم نتیجه‌گیری تیم پیکان شد، رفتار ناشایست و خلاف شان داوری نیز مزید بر علت شد تا بازیکنان پیکان نتوانند آنگونه که شایسته است توانایی‌های فنی خویش را به منحصه ظهور بگذارند.

وی در این خصوص اضافه کرد: به همین جهت هماهنگی‌های لازم جهت ارسال نامه مستند به انضمام CD اشتباهات و رفتارهای سو علیرضا فغانی نسبت به بازیکنان و سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران به دپارتمان داوری فیفا و AFC بعمل آمده است.

مدیرعامل باشگاه پیکان به صحبت‌های علیرضا فغانی هم اینگونه واکنش نشان داد: واقعا از عجایب روزگار است داوری با این قضاوت پر اشتباه و رفتارهای زننده، باز هم خود را صاحب حق می‌داند، به همین دلیل بخاطر توهین‌ها و تهمت‌ های مطرح شده در مصاحبه اخیر ایشان علیه فرهاد کاظمی شکوائیه‌ای علیه وی در مراجع قضایی از سوی وکیل باشگاه تنظیم شده و پیگیر امور حقوقی آن هستیم.

وی یادآور شد: همچنین در خصوص نحوه عملکرد و غرض ورزی توأم با خصومت ایشان در داوری اخیر، نیز مستندات متقن خویش را به صورت مکتوب به رئیس، دبیر و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌ایم که موضوع در حال بررسی و رسیدگی است.

ملکیان در ادامه یادآور شد: به جرات می‌گویم علیرضا فغانی با توجه به داشتن عارضه غرور، خود شیفتگی و منیت در قضاوت‌هایش، لیاقت و شایستگی خود را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از دست خواهد داد و در صورت اصرار بر این نوع عملکرد و رفتار ناشایست و همچنین ضعف‌های آشکار هر روز قضاوتش، کم فروغ و کم رنگ‌تر خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه علیرضا فغانی در قضاوتش عادل و خدا ترس نیست و بنده به ایشان تاکید می‌کنم همانطور که در عرصه داوری خیلی سریع ارتقا پیدا کردید، به خاطر همین رفتارها، نوع قضاوت‌ها و اخلاق تند و ناپسندتان، خیلی زود افول و تنزل خواهید داشت و این اظهر من الشمس است.

ملکیان با اشاره به اظهارات حسین عسگری مبنی بر اینکه پیکان نمی‌تواند به فیفا و AFC شکایت‌کند، گفت: با توجه به اینکه اراده و عزمی جدی مبنی بر بررسی، رسیدگی و برخورد متناسب با رفتار علیرضا فغانی از سوی کمیته داوران وجود ندارد، لذا این حق قانونی را برای خود محفوظ می‌دانیم که موضوع را با قاطعیت و جدیت از دپارتمان داوری فیفا و AFC پیگیری کنیم. بنابراین ما مصمم هستیم فیلم اشتباهات فاحش داوری علیرضا فغانی را به نهادهای مذکور ارسال کنیم، لذا در این زمینه هماهنگی‌های لازم بعمل آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *