کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فغانی تبعات رفتار ناشایست خود را خواهد دید

14 اسفند 1392 ساعت 8:53

مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد علیرضا فغانی به زودی تبعات و بازتاب منفی نحوه قضاوت، عملکرد و رفتار ناشایست خویش را در دپارتمان داوری فیفا، AFC و همچنین مراجع قضایی خواهد دید.


به گزارش جهان به نقل از مهر، علی‌اصغر ملکیان در گفتگو با سایت باشگاه پیکان با اشاره به اشتباهات مسلم و تاثیرگذار علیرضا فغانی در دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و ایرانجوان بوشهر از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: علاوه بر اشتباهات داوری که منجر به عدم نتیجه‌گیری تیم پیکان شد، رفتار ناشایست و خلاف شان داوری نیز مزید بر علت شد تا بازیکنان پیکان نتوانند آنگونه که شایسته است توانایی‌های فنی خویش را به منحصه ظهور بگذارند.

وی در این خصوص اضافه کرد: به همین جهت هماهنگی‌های لازم جهت ارسال نامه مستند به انضمام CD اشتباهات و رفتارهای سو علیرضا فغانی نسبت به بازیکنان و سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران به دپارتمان داوری فیفا و AFC بعمل آمده است.

مدیرعامل باشگاه پیکان به صحبت‌های علیرضا فغانی هم اینگونه واکنش نشان داد: واقعا از عجایب روزگار است داوری با این قضاوت پر اشتباه و رفتارهای زننده، باز هم خود را صاحب حق می‌داند، به همین دلیل بخاطر توهین‌ها و تهمت‌ های مطرح شده در مصاحبه اخیر ایشان علیه فرهاد کاظمی شکوائیه‌ای علیه وی در مراجع قضایی از سوی وکیل باشگاه تنظیم شده و پیگیر امور حقوقی آن هستیم.

وی یادآور شد: همچنین در خصوص نحوه عملکرد و غرض ورزی توأم با خصومت ایشان در داوری اخیر، نیز مستندات متقن خویش را به صورت مکتوب به رئیس، دبیر و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌ایم که موضوع در حال بررسی و رسیدگی است.

ملکیان در ادامه یادآور شد: به جرات می‌گویم علیرضا فغانی با توجه به داشتن عارضه غرور، خود شیفتگی و منیت در قضاوت‌هایش، لیاقت و شایستگی خود را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از دست خواهد داد و در صورت اصرار بر این نوع عملکرد و رفتار ناشایست و همچنین ضعف‌های آشکار هر روز قضاوتش، کم فروغ و کم رنگ‌تر خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه علیرضا فغانی در قضاوتش عادل و خدا ترس نیست و بنده به ایشان تاکید می‌کنم همانطور که در عرصه داوری خیلی سریع ارتقا پیدا کردید، به خاطر همین رفتارها، نوع قضاوت‌ها و اخلاق تند و ناپسندتان، خیلی زود افول و تنزل خواهید داشت و این اظهر من الشمس است.

ملکیان با اشاره به اظهارات حسین عسگری مبنی بر اینکه پیکان نمی‌تواند به فیفا و AFC شکایت‌کند، گفت: با توجه به اینکه اراده و عزمی جدی مبنی بر بررسی، رسیدگی و برخورد متناسب با رفتار علیرضا فغانی از سوی کمیته داوران وجود ندارد، لذا این حق قانونی را برای خود محفوظ می‌دانیم که موضوع را با قاطعیت و جدیت از دپارتمان داوری فیفا و AFC پیگیری کنیم. بنابراین ما مصمم هستیم فیلم اشتباهات فاحش داوری علیرضا فغانی را به نهادهای مذکور ارسال کنیم، لذا در این زمینه هماهنگی‌های لازم بعمل آمده است.


کد مطلب: 348013

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/348013/فغانی-تبعات-رفتار-ناشایست-خود-خواهد-دید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com