يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

ایراندوست استعفاء کرد!

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 347883
ایراندوست از سرمربیگری تیم ملی فوتبال بانوان ایران استعفاء داد.
به گزارش جهان، مریم ایراندوست در گفت و گو با ایسنا، با تایید این خبر اظهار کرد: استعفای شفاهی خود را به خانم شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌ام و احتمالا در هفته آینده هم استعفای کتبی خود را به فدراسیون ارائه می‌دهم.

وی درباره دلایل استعفایش هم گفت: با توجه به این که فدراسیون فوتبال برنامه‌ای برای تیم ملی فوتبال بانوان در رده بزرگسال ندارد و مسابقات غرب آسیا هم به تعویق افتاده است، اردوهایی که برای تیم ملی پیش‌بینی کرده بودم هم برگزار نشد. در نتیجه چرا باید تنها عنوان سرمربی تیم ملی را داشته باشم در حالی که هیچ اردو و برنامه‌ای برگزار نمی‌شود؟!

ایراندوست افزود: من در برابر ملت فوتبال دوست ایران مسوول هستم و از آنجایی که هیچ کدام از برنامه‌هایی که به فدراسیون داده بودم، محقق نشده ترجیح می‌دهم در زمان مناسب‌تری و وقتی فضا فراهم شود، در خدمت تیم ملی باشم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان افزود: تاکنون برابر صحبت‌هایی که مریبان لیگ درباره‌ام داشته‌اند، گلایه‌ای نکرده‌ام. آن‌ها می‌گفتند که ایراندوست چرا هم سرمربی تیم ملی است و هم در لیگ مربیگری می‌کند؟ به همین دلیل ملوان بندرانزلی در لیگ نتیجه می‌گیرد. در حالی که چنین حرف‌هایی صحت نداشت چون اردویی تشکیل نشده بود که بخواهم سرمربی تیم ملی باشم. اما حالا با تصمیمی که گرفته‌ام دیگر حرف و حدیثی نمی‌ماند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تمام تمرکزم را برای فینال جام حذفی می‌گذارم. همکاران عزیزم از من انتقاد کردند و گفتند سه شغله هستم و باعث دردسر آن‌ها می‌شدم. دیگر تنها یک شغل دارم و سرمربی تیم ملوان بندرانزلی هستم.

ایراندوست گفت: برای کسی که این مسوولیت را در تیم ملی فوتبال بانوان بپذیرد، آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که تیم ملی در مسابقات پیش رو پیروز باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *