يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

رضالو: بی‌معرفت‌ها بدون ما بازی کردند!

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 331481
بازیکن ملی‌پوش فوتبال بانوان استقلال گفت: ما برای منفعت کل تیم صحبت کردیم و بازیکنان پشت ما پنهان شدند، انتظار نداشتیم که بی‌معرفت‌ها بدون ما بازی کنند.
رضالو: بی‌معرفت‌ها بدون ما بازی کردند!
به گزارش جهان، ربابه رضالو در گفت‌وگو با فارس، درباره اینکه سرمربی این تیم اظهار داشته بازیکنان اخراج نشده و منتظر رای کمیته انضباطی باشگاه هستیم،‌ گفت: متاسفانه ما بلاتکلیف هستیم.

هنوز از سوی باشگاه با ما تماسی گرفته نشده است. البته برای بازی روز پنجشنبه با سمیرا قاشیه تماس گرفتند اما با سایر بازیکنان چنین تماسی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: چهارشنبه با ما تماس گرفتند و گفتند قرار است با آقای جویباری جلسه داشته باشیم اما چون دیر به ما اطلاع دادند و من هم کلاس داشتم نتوانستم در این جلسه شرکت کنم.

از گفتن حقایق ترسی ندارم اول فصل پیشنهادات خوبی داشتم و حتی با چند تیم تا پای قرارداد رفتم اما به عشق استقلال در این تیم ماندم. اولین کسی که با من صحبت کرد، حسن‌زاده سرمربی تیم بود.

گفت شرایط فوق‌العاده است و تیم را برای قهرمانی می‌بندیم. هر روز با ما تماس می‌گرفتند. اما من دست نگه می‌داشتم که در نهایت هم به استقلال آمدم.

بازیکن ملی‌پوش فوتبال بانوان استقلال با اشاره به اینکه به ما نگفتند مدیریت باشگاه نمی‌خواهد تیم‌داری کند، اظهار داشت: سال گذشته بدون دریافت یک ریال بازی کردیم که امسال دستمزد سال گذشته را دریافت کردم که مبلغ بالایی هم نبود. امسال در قراردادم قید کردم ۶۰ درصد از قرارداد را هفته دوم می‌گیرم. ۲۰ درصد نیم فصل و ۲۰ درصد آخر فصل. آنها هم پذیرفتند.

رضالو در پاسخ به سؤال دیگر فارس مبنی بر اینکه سرمربی اعلام کرده شما به اجبار می‌خواستید چنین قراردادی را ثبت کنید، عنوان کرد: مگر می‌شود به زور فردی را وادار به کاری کرد. آنها قبول کردند اگر غیر از این باشد فوتبال و تیم ملی را کنار می‌گذارم. حسن‌زاده از گفتن حقایق ترس دارد. همه مرا به تنها چیزی که می‌شناسند راستگویی است. وقتی مصاحبه حسن‌زاده را خواندم شوکه شدم. ما چه دروغی داریم بگوییم. من اصلا درباره غذا صحبت نمی‌کنم چون مشکل غذایی نداشتم حرف من درباره پول است.

بازیکن تیم ملی فوتبال افزود: سرمربی به ما گفته بود حمایت می‌کند. وقتی چنین اتفاقی افتاده او مسئول است نه مدیرعامل. حالا بازیکنان پشت ما پنهان شدند کاری ندارم آنها بی‌معرفت بودند که بدون ما بازی می‌کنند. اراده کنم به هر تیمی بخواهم می‌روم. من از حسن‌زاده و بازیکنان دلگیرم و اگر صحبتی کردم به خاطر منافع تیم بوده است. حالا هم می‌بینید آنها با هواپیما به سفر می‌روند.

وی گفت: ما اصلا با باشگاه کاری نداریم. نمی‌خواهیم فتح‌الله‌زاده را تخریب کنیم. صحبت‌هایی که داشته‌ایم برداشت ما از حرف‌های حسن‌زاده بود. حالا نمی‌دانم چرا پشت ما را خالی کردند. انتظار چنین برخوردی نداشتم. یک سال بدون دریافت ریالی بازی کردم. حالا باشم نباشم استقلال را دوست دارم.

رضالو درباره جلسه روز دوشنبه بازیکنان با مسئولان باشگاه عنوان کرد: به سرپرست تیم گفتم دیگر دلخوشی‌ای برای حضور در استقلال ندارم. ما امسال می‌توانستیم جزو سه تیم اول باشیم اما مشکلاتی به وجود آمد که امیدوارم حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *