شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

تاج:مسابقات‌فوتبال‌بانوان راپخش مي‌کنيم

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 374557
نايب رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ در حاشيه قرعه‌کشي هفتمين دوره ليگ برتر فوتبال بانوان صحبت‌هايي کرد.
به گزارش جهان به نقل از سايت سازمان ليگ، مهدي تاج درباره اهميت ورزش بانوان اظهار داشت: با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبري و توجه ايشان به ورزش بانوان، اين بخش از جامعه بايد حضور جدي در مسابقات ورزشي داشته باشند.

تاج در زمينه پخش مسابقات فوتبال بانوان گفت: اگر امکان پخش مسابقات با استفاده از تصويربرداري راه دور باشد، ما اين مسابقات را پخش مي‌کنيم، البته اين موضوع بايد به تاييد شوراي عالي سيما برسد.

وي افزود: امسال هزينه‌هاي ناظرين و داوران رقابت‌ها بر عهده سازمان ليگ گذاشته شده که ما سعي داريم در اسرع وقت اين هزينه‌ها را پرداخت کنيم. همچنين ناظران و داوران بازي، بايد حتي المقدور از مناطق نزديک به محل برگزاري مسابقه انتخاب شوند.

تاج در ادامه گفت: ما از زحمات دکتر شجاعي، رئيس کميته بانوان، در زمينه فوتبال بانوان تشکر مي‌کنيم چرا که ما سياست‌هاي کميته بانوان را اجرا مي‌کنيم.

رئيس سازمان ليگ ادامه داد: ما با بي‌نظمي در برگزاري مسابقات مخالفيم و مسابقات بايد سر ساعت مقرر انجام شود و اگر تيمي در مسابقه‌اي حاضر نشد ما با آن تيم برخورد مي‌کنيم، ليگ ۶ تيمي پايدار و منظم، بهتر از ليگ ۱۶ تيمي ناپايدار است.

وي در پايان گفت: ما امسال در ليگ برتر جوانگرايي کرده‌ايم، فوتبال بانوان هم بايد جوان شود، همچنين بايد تيم‌هاي بيشتري در ليگ بانوان حضور پيدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *