شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۵
۲
مدیر حوزه‌های عملیه همدان:

گستاخی رضوی‌فقیه با اشدمجازات روبروشود

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 347483
مدیر حوزه های عملیه همدان خواستار برخورد با گستاخان نسبت به نظام و رهبری به اشد مجازات شد.
آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با سخنان توهین ‌آمیز سعید رضوی‌ فقیه در همایش فصلی اصلاح‌طلبان همدان اظهار کرد: این افراد معاندان نظام هستند چراکه فردی نسبت به برنامه و عملکردی انتقاد داشته باشد به صورت سازنده آن‌ها را بیان می‌کند اما این افراد جایگاه مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شورای نگهبان زیر سدوال بردند و اهانات ناروایی به نظام و رهبری داشتند.

وی اظهار کرد: همان کاری که آمریکا در خارج انجام می‌دهد این معاندان اصل نظام و رهبری می‌خواهد در داخل کشور اجرایی کنند که باید به طور قاطع جلوی این نوع تحرکات را گرفت و با بانیان آن برخورد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه ‌همدان تصریح کرد: در جریان ۲۲ بهمن امسال همچون سال‌های گذشته مردم انقلابی ایران نشان دادند که همواره پشتیبان و یاور نظام و رهبری هستند و اگر کسی هم در مقابل انقلاب بیاستد آبروی خود را می‌برد.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر افراد بسیاری که خط فکری پرتنشی داشتند سعی کردند مقابل انقلاب بیاستند اما از بین رفتند چون انقلاب پشتوانه الهی دارد.

آیت‌الله موسوی اصفهانی عنوان کرد: وظیفه دستگاه قضائی این است که با افرادی که در مقابل امت شهید پرور انقلاب اسلامی می‌ایستند و گستاخی می‌کنند براساس موازین و قوانین اسلامی برخورد شود تا دیگر شاهد وقوع چنین تحرکاتی نباشیم.

وی خواستار محکوم کردن گستاخان نظام و رهبری به اشد مجازات و اجرای حکم علنی شد و تاکید کرد: باید مشخص شود چه کسی این فرد را دعوت کرده و اجازه گستاخی به آن داده است.

مدیر حوزه های عملیه استان همدان تاکید کرد: همه افراد دخیل در این اتفاق که به اسم آزادی امتی را زیر سئوال بردند طبق موازین شرعی و قانونی برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن شهرياري
مگر فرزندان امام خامنه اي مرده باشند كه كسي مانند اين ... بخواهند به اصل نظام كه ولي فقيه باشد توهين كند
دهانش را خورد ميكنيم
اگر این افرادی که به رضوی فقیه ایراد میگیرن و گلو پاره میکن حرفی برای گفتن دارن جواب بدهند....