جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۴
۲

آمادگی‌برخورد با گستاخی‌رضوی‌فقیه را داریم

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 347479
امام جمعه نهاوند گفت: گروه ابوذر نهاوند در کنار دستگاه قضایی و مسئولان استان همدان آمادگی برخورد با افراطیون و گستاخان نظام است و همدان نباید محل ورود افراط گرایانی همانند رضوی فقیه شود.
به گزارش جهان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با تاکید بر اینکه تنها محکوم کردن تحرکات تنش‌زا و اختشاش‌گرایانه کفایت نمی‌کند، اظهار کرد: باید مشخص شود که در مسئولان استان همدان چه ملاحظاتی وجود دارد که همدان محل ورود افراط گرایانی مانند رضوی فقیه شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی باید شدیدا با این افراد برخورد کند، افزود: مردم حزب الله همدان همچنان زنده اند و در این شرایط همانند گذشته در مقابل چنین تحرکات ضد اسلامی و انقلابی می ایستند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: گروه ابوذر شهرستان نهاوند این آمادگی را دارد که در کنار دستگاه قضایی و مسئولان استان همدان در مقابل این افراد اختشاش‌گر و گستاخ نظام برخورد کند و اجتماعات آنها را بهم بریزد.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به این تحرکات ضد انقلابی برای مردم روشن گری ایجاد شود، گفت: کسانی که مجوز سخنرانی به این اصلاح طلب نماها دادند باید پاسخگو باشند چرا که به ارزش های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اهانت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنظرم استاندار همدان قصور کرده است....
Iran, Islamic Republic of
اختشاش‌گر نه اغتشاش گر