کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حوزه‌های عملیه همدان:

گستاخی رضوی‌فقیه با اشدمجازات روبروشود

11 اسفند 1392 ساعت 20:20

مدیر حوزه های عملیه همدان خواستار برخورد با گستاخان نسبت به نظام و رهبری به اشد مجازات شد.


آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با سخنان توهین ‌آمیز سعید رضوی‌ فقیه در همایش فصلی اصلاح‌طلبان همدان اظهار کرد: این افراد معاندان نظام هستند چراکه فردی نسبت به برنامه و عملکردی انتقاد داشته باشد به صورت سازنده آن‌ها را بیان می‌کند اما این افراد جایگاه مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شورای نگهبان زیر سدوال بردند و اهانات ناروایی به نظام و رهبری داشتند.

وی اظهار کرد: همان کاری که آمریکا در خارج انجام می‌دهد این معاندان اصل نظام و رهبری می‌خواهد در داخل کشور اجرایی کنند که باید به طور قاطع جلوی این نوع تحرکات را گرفت و با بانیان آن برخورد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه ‌همدان تصریح کرد: در جریان ۲۲ بهمن امسال همچون سال‌های گذشته مردم انقلابی ایران نشان دادند که همواره پشتیبان و یاور نظام و رهبری هستند و اگر کسی هم در مقابل انقلاب بیاستد آبروی خود را می‌برد.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر افراد بسیاری که خط فکری پرتنشی داشتند سعی کردند مقابل انقلاب بیاستند اما از بین رفتند چون انقلاب پشتوانه الهی دارد.

آیت‌الله موسوی اصفهانی عنوان کرد: وظیفه دستگاه قضائی این است که با افرادی که در مقابل امت شهید پرور انقلاب اسلامی می‌ایستند و گستاخی می‌کنند براساس موازین و قوانین اسلامی برخورد شود تا دیگر شاهد وقوع چنین تحرکاتی نباشیم.

وی خواستار محکوم کردن گستاخان نظام و رهبری به اشد مجازات و اجرای حکم علنی شد و تاکید کرد: باید مشخص شود چه کسی این فرد را دعوت کرده و اجازه گستاخی به آن داده است.

مدیر حوزه های عملیه استان همدان تاکید کرد: همه افراد دخیل در این اتفاق که به اسم آزادی امتی را زیر سئوال بردند طبق موازین شرعی و قانونی برخورد شود.


کد مطلب: 347483

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/347483/گستاخی-رضوی-فقیه-اشدمجازات-روبروشود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com