دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۲۶
۲۲

اعتراف یک فعال فتنه پس از حضور در راهپیمایی +عکس

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 344246
مواجه بی واسطه با حقیقت حضور پررنگ مردم در حمایت از انقلاب اسلامی و مقایسه آن با دایره بسته و کم شمار فتنه گران آن هم در فضای مجازی ،حامیان جریان فتنه را به اعتراف وا داشته است.
اعتراف یک فعال فتنه پس از حضور در راهپیمایی +عکس
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ حضور پر شور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی از جمله سالروز پیروز شکوهمند آن همواره توسط رسانه های بیگانه با سانسور و تحریف مواجه بوده ، در این بین برخی از فعالین سیاسی که در حوادث تلخ سال ۸۸ با اشتباهات فاحشی که در محسبات خود داشته اند، در حلقه بسته خود گرفتارند که این گونه مشاهدات عینی آنان را به اعتراف در این خصوص وا می دارد.

عسل اسماعیل‌زاده، فعال اصلاح طلب و از فعالان ستاد میرحسین موسوی یکی از حامیان فتنه ۸۸ از جمله همین افراد بوده است . وی که به جرائمی چون اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام در مراجع قضایی محکوم شده است اما پس از مشاهدات عینی خود از حضور پرشور مردم در پاسداشت حماست ۲۲ بهمن زبان به اعتراف گشوده است .

خانم اسماعیل زاده با انتشار از تصاویر حضورش در راهپیمایی ۲۲ بهمن در فیس بوک با اعتراف به اشتباه فاحش محاسباتی اش از میزان حمایت مردم از انقلاب اسلامی و تلاش عبث حامیان فتنه در دایره بسته هم محفلی های خود خطاب به ایشان می نویسد :”


باید اعتراف کنم که من تا دیروز فکر میکردم صحنه های راهپیمایی و مصاحبه هایی که از صدا و سیما پخش میشه ساختگی هستند.اما من دیروز با خیل عظیمی از این مردم مواجه شدم! دیروز تمام معادلات ذهنی من به هم ریخت...
متأسفانه خودمون رو محدود کردیم به همین لیست حداکثر پنج هزار نفری فیس بوک و دائم استاتوس های دوستان همفکر خودمون رو لایک میزنیم....
چرا باید خودمون رو فریب بدیم؟ من دیروز دوشادوش مردمی تا میدون آزادی پیاده روی کردم که به عشق ساندیس نیومده بودن!
به خودمون بیایم! حقیقت جامعه ما هیچ ربطی به فیس بوک نداره! اینجا یه عالمِ دیگه ست

اما این اعترافات صادقانه که بر اساس حقیقت حضور پرشور مردمی اظهار شده با حمایت برخی از همفکرانش مواجه شده که در زیر آن را می خوانید :

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
به این اظهارنظر مشکوکم.یعنی این خانم تا حالا راهپیمایی رو از نزدیک ندیده و همیشه تو فیس بوک بوده؟
و یهویی طی یک روز همه معادلات ذهنیش به هم ریخت؟جل الخالق!
Iran, Islamic Republic of
بله دوست عزیز باور کنید که متاسفانه در جامعه امروز ایران افرادی هستنند که در فضایی کاملا بسته و ایزوله شده زندگی میکنن و تنها دریچه تنفس آنها چیزی نیست جز شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای .
عبداله
سلام . هرجور که می خواهند فکر کنند به هر صورت راهپیمایی 22 بهمن باشکوه برگزار شد.امیدواریم مسولین هم با دل و جان و با بزرگداشت ارزشها برای مردم کار کنند.
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام عبدالله. مسئولین خیلی از این حضورها دیدن،....
Iran, Islamic Republic of
از برکت معنویت راهپیماییه.
United States
شما هرچی به ضررتون باشه مشکوکید دیگه و اونو قبول نداریم
انتخابات 88 باختید.اون حماقت تاریخی رو انجام دادید
انتخابات 92 بردید و همه چی گل و بلبل شد و ایران شد دموکرات ترین کشور جهان
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا این شد خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفم براتون که بعضی افراد رو الکی بزرگ می کنید فردا با همین خبر شما میره پناهندگی می گیره که من چقدر مهم هستم!!!!!!!!!!
نوبخت ازقائمشهر
اینا اتفاقا چون اهل گذشتند خیلی هم بزرگند اینا همه رو بخشیدند شما هم اهل سخا وبخشش بودنتان را نشان دهید،تا همه شاهدکورشدن چشم استکبارجهانی که بدنبال درگیری وافزایش تنش بین نیروهای دلسوز انقلاب هستند باشیم.بخشش هرچه دلیش بزرگتر باشد ارزشش بیشتر است.شما بزرگترید
Iran, Islamic Republic of
مگه فیس بوک برا شما مسدود نیست چطور وارد وارد میشید؟
United States
برای رسانه ها ممنوع نیست چون مجوز دارند.
رضا
برای ما هم ممنوع نیست چون فیلترشکن داریم.
نوبخت ازقائمشهر
یه مقدار اهل جذب حداکثری دفع حداقلی باشید!22بهمن امسال بفرموده حضرت اقا جشن نشان دادن انسجام ووحدت ملی بود بهمین خاطر همه سلایق امدندازدارودسته جناب خاتمی گرفته تا دارودسته جناب احمدی نژاد وغیره هرکی که دلش با انقلاب بود امد حتی همین خانم،دست مریزاد
ما که نه دار و دسته خاتمی هستیم نه احمدی نژاد و نه تبدیر و امید. دار و دسته نسل خمینی کبیر و ولایت فقیه هستیم. هر سال هم برای اینکه حال بی بی سی و امریکایی ها رو بگیریم، میریم راهپیمایی. والسلام.
Japan
.... اصلا يه همچين چيزى تو فيس بوك اين خانم نيست، ....
دانشجو
مثه چی دروغ میگن و مظلوم نمایی میکنن!
میخوان دوباره برگردن
وای بر مردمی که گول اینا رو دوباره بخورن...
عروسک من عسل، خیلی قشنگ و نازه
شیرینه مثل اسمش، چشاش همیشه بازه
پیراهن قشنگش ماه و ستاره داره
توی موهاش همیشه یه شاخه گل میذاره
مثل یه بچه خوب، میاد به مهد کودک
مامان براش خریده، یه توپ ناز و کوچک
...
میخام به این نظر مشکوک باشی.اصلا کاری با این نظر نداریم.مگه غیر از اینه.یه عده از صبح میشینیم پا این کتمپیوتر ها .اسمش هم دنیای مجازیه.مگه چند درصد مردم ایران به اینترنت دسترسی دارنومگر چند در صد از دسترسی دارها مثل ما بیکارند که بشینند هی کامنت بزارن و ....خلاصه خودتون را گول میزنید....
رجائي
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به بهانه اين گزارش مطلبي را مي نويسم. من اهل فيس بوك نيستم جون تابع قانون رسمي كشور هستم اما به دوستان فيسبوكي ميگم خيلي تكنولوژي زده بودن دليل روشنفكري نيست خيلي هم عضو نبودن دليل اُملي نيست فراموش نكنيد همين كاربراي فيسبوك در قضيه ليونل مسي چه گندي زدند. واقعاً فضاي روشنفكري بود يا آبروريزي فرهنگ و تمدن كهن ايراني.
احسنت
علی
Iran, Islamic Republic of
.... به فیس بوک یک خبرنگار نحیف رجوع می کنین خوب معلومه برین فیس منو ببین اونوقت متوجه می شین که من و دوستانم چه اعتقادی دارین....
زاگرس نشین/بازفت
خانم اسماعیل زاده نظرات شما را خواندم و باور همه دینداران این است که ملت ایران با اصل نظام و راهپیمایی ها مشکلی ندارند و از جان و دل در راهپیمایی ها شرکت کرده و خواهند کرد .نظام ما با خون صدها هزاران شهید و جانباز بدست آمده و باید با چنگ و دندان آن را حفظ کرد.اما آن چیزی که مثل موریانه وجود ملت ایران را نشانه رفته است ،تاراج سرمایه کشور توسط افراد معدودی است که دامنه این چپاولها روزبروز بیشتر می شود و کسی با آن برخوردی ندارد.گویی کورس رقابت و بهترین جوایز برای اینگونه افراد گذاشته شده که هیچ کس به داد مردم وملت نمی رسد.
Iran, Islamic Republic of
محدوديت ذهني....