سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۷
۳۸

عضوحزب‌منحله: راهپیمایی‌ بادعوت ماپرجمعیت‌شد!

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 343898
یک روزنامه زنجیره‌ای حامی حذف شعار مرگ بر آمریکا در اقدامی مذبوحانه درصدد مصادره حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برآمده و ادعا کرد راهپیمایی چشمگیر امسال حاصل دعوت طیف متبوع آنها بوده است.
عضوحزب‌منحله: راهپیمایی‌ بادعوت ماپرجمعیت‌شد!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، حزب مشارکت، مجمع روحانیون و خاتمی در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه‌هایی صادر کرده بودند و «علی-ش» از اعضای حزب منحله مشارکت به همین بهانه در سرمقاله روزنامه شرق ادعا کرد تفاوت چشمگیر راهپیمایی امسال حاصل این دعوت‌هاست.

این عنصر تندرو ضمنا نوشته که «اقلیت تندرو با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، امکان تداوم فضای تندروی را از دست داده‌اند.

این موضع‌گیری در حالی است که اولا گروه‌های مذکور به رغم صدور بیانیه، به خاطر پیش‌بینی انزجار و خشم مردم، در راهپیمایی ۲۲بهمن حاضر نشدند و در حقیقت بیانیه دعوتشان صرفا برای خالی‌نبودن عریضه و رد گم‌ کنی و عوض کردن بی‌سر و صدای ریل بود. ثانیا شعار اصلی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن مانند همیشه شعار «مرگ بر آمریکا» و تأکید بر مقاومت و پایداری و تسلیم‌ناپذیری در برابر فشار شیطان بزرگ است حال آن که شبه اصلاح‌طلبان و نشریات زنجیره‌ای ضمن اینکه در طول سال‌های اخیر علنا مواضع تسلیم‌طلبانه گرفته‌اند، چند ماه پیش نیز خواستار حذف شعار مرگ بر آمریکا شدند، یعنی همان خیانتی که در آشوب‌های‌ سال ۸۸ نیز مرتکب شده بودند. همچنین باید یادآور شد که مقامات آمریکایی بارها به صراحت از مدعیان اصلاح‌طلبی- تجدیدنظرطلبی بر سر شعارهای انقلاب - حمایت کرده‌اند.

بدین ترتیب معلوم است که حضور حماسی مردم و تأکید بر انزجار از آمریکا، در حقیقت به انزوا بردن بیشتر افراطیون هیزم‌کش فتنه آمریکایی- انگلیسی - صهیونیستی هم هست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
دروغ که کنتور نداره
بابا راست میگه دروغ کجا بود، من یکی اومده بودم که اگه یکی از اینا رو دیدم بفرستمش بقله بقیه سران فتنه، حیف که تو سوراخ موش بودن
ایول حال کردم خوب جواب دادی
با این حساب اصلا ما کل 22 بهمن و راهپیمائی هایش را طی ای 35 سال مدیون شریف امامی و ازهاری وبختیار و... هستیم که باعث افزایش خشم مردم و شعله ورتر شدن انقلابیون در سال 57 شدند !؟
بله حضور مردم امسال در راهپیمائی بیشتر از هرسال بود چنانکه شعارها هم خیلی غلیظ تر و مردم فعالتر بودند وشعار مرگ بر آمریکا ومشتقاتش بیانگر انگیزه راه پیمایان بود .
من معتقدم این حضور پر شور تر مردم را ما مدیون این جریان خاص هستیم زیرا طی این چند ماه اخیر بدلیل وادادگی آقایان به اندازه این 35 سال آمریکائی های کثیف به ما توهین کردند و همین باعث خشم و عصبانیت بیشتر مردم شد تا جدی تر به صحنه بیایند
اي كاش به جاي اين همه فتنه فتنه كردن وفكر قدرت وحكومت بودن اندكي هم به فكر مردم وگرفتاري هاي آنها بوديد
ای کاش فتنه گران به جای فتنه گری نيم نگاهی هم به مردم می کردند! البته ديديم چگونه به فکر مردم بودند با آن سبد کالای عزت مندانه!!!!!!!!!
شما هم نذر داری پای هر مطلبی این نظر رو بنویسی؟
رامین
چکارش داری انشالله نذرش قبول
ولی احتمالا سبد کالا نگرفته
بیچاره بزار نذرشو ادا کن طفلی
ریشه گرفتاری های مردم جریان فتنه است.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا گرفتاری اصلی مردم ناشی از وجود و حضور این فتنه گران در بدنه نظام بوده و هست..
باشه بابا
شما کارشناس امور اجتماعی ما کارگر شهرداری
ول کن دیگه
تو اصلاً میدونی مردم کیند؟ نسبت به فتنه چه احساسی داشتند و دارند و خواهند داشت به فکر مردم باشیم یا به فکر قلب تو که نکنه وایسه ببینم نکنه خودتم فتنه گری که اینقدر از این کلمه میسوزی و سنگشونو به سینه می زنی هااان؟؟؟؟فتنه چیزی نیست که از ذهن اونمردمی که ازش دم می زنی و ادعا می کنی به فکرشونی بیرون بره یادت بمونه مرگ بر فتنه گر
قطعا اين راهپيمائي با دعوت احزاب اگر انجام ميشد نفرات خيلي کم بود- مخصوصا فرقه اصول گرائي اگر دعوت مي کردد
اصولگراها که حزب ندارند! انگار قافيه به تنگ آمده است.
عابد
United States
فرقه اصول گرایی؟؟؟جالب!!!!
Iran, Islamic Republic of
پس22و سالهای گذشته و 9 دی هم کار اینها بود تا مردم به خیابانها بیایند وراهپیمای کنند احسن به این روزنامه زنجیر دار!!!
و احسنت به اين فتنه گران زنجيری!
Iran, Islamic Republic of
آره دیگه بالاخره یکی باید باشه که مشتهای مردم بخوره تودهنش... اگر این فتنه گرا نباشن خب امریکا هم که کسیو ندارن تو کشور مشکلات ما کمتر میشه و راهپیمایی از شکوه می افته
United States
غلطای اضافی!
رضا
راست ميگن
United States
شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي لف لف خورد گه دانه دانه
نوبخت
قدر مسلم حضور همه اقشار کشورکه بفرموده حضرت اقا خواهان انسجام ملی بودند باعث چنین حماسه ای شدوگرنه اگر قرار بودطیف خاصی در راهپیمائی حضور داشته باشد وضعیت تاسف بار میدان فلسطین دردی ماه امسال رخ میداد
رجایی
... مردم به دلیل تحقیر مردم توسط آمریکایی ها و عصبانیتی که از دست قرارداد زنو داشته اند در راهپیمایی با شعور و شعف شرکت کردند و شعار مرگ بر آمریکا دادند. اگر طرفداران شما در راهپیمایی بودند که شعار کدخدا نوکرتیم می دادنند. تازه شما با اعلامیه تون حتی رفقا خودتون را فراری دادید. زیرا اونا فهمیدن شما قدرت طلب هستید و به خاطر پست دولتی صد بار گفتید از اصحاب فتنه نیستید و غط کردیم.
ایرانی
سالهای گذشته هم پر جمعیت بود شما که دعوت نمی کردید ضمنا خودتا ن چرا نبودید .
محمد
Iran, Islamic Republic of
این بیچاره های فلک زده به یک خود بزرگ بینی کاذب رسیدند!!! وقتی جنگی نیست و همه چی به رغم فداکاریها واز خود گذشتگی های امت حزب الله آرام است شروع می کنن به لغوز خوندن اما وقتی یه توپ در بشه همشون یا فرار می کنن میرن خارج یا جاده چالوس و هراز براشون یه طرفه می شه !!! البته اینم از سواد زیادشونه!! ....
من فقط تو رو می خوام ، نبودی!!!
Iran, Islamic Republic of
2 نتیجه قهری این حرف مضحک:

1. معلوم میشود که این حضرات اصلا سالهای قبل نه حضور داشتند و نه از از رسانه‌ها پیگیر بودند... تا یادشان بیاید که جمعیت هر سال همین میزان بوده است
2. معلوم میشود که هنوز هم بی حیایی، دروغگویی و وقاحت مهمترین ویژگی اخلاقی آنهاست
محمد
Iran, Islamic Republic of
با دقت در تمام مراحلی که این کشور پیموده و مشکلاتی که در سر راه آن بوده اگر دقت کرده باشید آن کسانی که راه خود را در تمام این مراحل از مردم جدا کرده اند کسانی هستند که به آنها اصلاح طلب گفته می شود . دقت کنید به عنوان نمونه مراسم 13 آبان هر سال در کنار لانه جاسوسی برگزار میشود ولی تا آنجایی که یادم است این تافته های جدا شده از مردم در سالهای گذشته مکان یا زمان جداگانه ای را برای برگزاری مراسم اعلام می کردند و یا بعد از فتنه 88 مراسم 22 بهمن اینها نیز جداگانه بود . حالا اصلا برگزار می شد یا نه بماند . و این مردم این کشور و از هر طیفی بودند که بدون چشم داشت و توقعی در این مراسم و مراسمات دیگر شرکت می کردند پس اصلاح لبان بیخود زور نزنند چون حنایشان دیگر رنگی ندارد .
Iran, Islamic Republic of
به جای بازیهای سیاسی به مشکلات مردم توجه کن
Iran, Islamic Republic of
میگم شما یه جمله دیگه هم آماده کن....
راه افتادی توی همه خبرها همین یک جمله رو میگذاری؟!

لااقل یه خورده تنوع داشته باش
همین که تو توجه کنی سه پروفسور جامعه شناس فیلسوف اینکاره
اصلاح طلبان ....اند
حتما 9 دی هم کار اینها بود!!!!!
بابا توهم در حد لالیگلا
محمد
Iran, Islamic Republic of
یه پیام فرستادم یه کم بلند بود ولی شما نگذاشتید .
محمد
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی این بندگان خدا رو تحویل بگیره . آخه اینام دل دارن ؟
Iran, Islamic Republic of
بفرماييدپس چراخودتان جرات حضورپيدانكرديد؟؟؟؟
محمدرضا
واقعا بنازم به این همه اعتمادبه نفس آمریکایی انگلیسی صهیونیستی دروغینی که اینهادارند!!!!!!!
بابا شما چقدر پررو تشریف دارین.هیچ کاری نمیشه کرد تا وزن اینا معلوم بشه چون خیلی پررو هستند شانس آوردیم که تظاهرات 9 دی را به اسم حمایت از جنبش سبز مصادره نگکرده اند.