دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

پس از ملت، نوبت حماسه مسئولان است

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 343526
روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین از ایرانیان قهرمان برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از بسیج، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین از ایرانیان قهرمان برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

شكر و سپاس، خداوند باري تعالي را كه نعمت ولايت را بر آحاد ملت ارزاني داشت تا امت را در طوفان دشمنی‌های امپرياليسم سلطه خواه و فتنه انگيز به سوي صلاح و رستگاري رهنمون ساخته و با نجات بشريت از چنگال عصبيت مستكبران، عزت و افتخار را به آزادانديشان و استقلال طلبان هستي به ارمغان آورد. سلام بر ولايت بر روح والای خدا خميني كبير و بر عبد صالح خدا، خامنه اي عزيز.

حمد بيكران، درگاه الهِ اقدس عالم را كه بصيرت و ولايت مداري، شجاعت و غيرت خواهي و ايثار و عزت طلبي را بر مردم شريف ايران عزيز عنايت فرمود و برگ برگ صحيفه ي انقلاب بي بدیل شان را از مقاومت و ايستادگي، پايمردي و جان‌فشانی و پيروزي و دلاوري لبريز نمود تا به آدم و عالم بنماياند كه "ان الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائكه الا تخافوا ولا تحزنوا و ابشروا بالجنه التي كنتم توعدون"

و شكر بي منتها خداي قادر متعال را كه خورشيد عالمتاب حكومت اسلام و انوار تابناك نظام ديني را بر خاك پر گهرمان تابانيد و دل‌های مشتاق ايرانيان مسلمان را سرشار از رحمت و بركت و محبت و صمیمیت گردانيد و به پشتوانه ي منويات امامت و استقامت امت، نظام مقدس مان را بر نظام سلطه، فاتح حقيقي گردانيد و ۳۵ سال پرافتخار را بر جمهوري اسلامي عطا فرمود.

آري ۲۲ بهمن ماه كه سالروز استقرار و تثبیت نظام اسلامي و اضمحلال و نابودي رژيم مستبد شاهنشاهي و طليعه فروپاشي نهايي استكبار جهاني است، روز سپاس از درگاه الهي است كه امواج خروشان مردان و زنان، كودكان و نوجوانان و جوانان و بزرگسالانِ اين سرزمين آسماني را بر جغرافياي خیابان‌های كشورمان روانه ساخته و با قدرت پولادين ايمان مردم، گزينه هاي پوشالين شيطان و ايادي اش را نابود می‌سازد.

بي شك، ۲۲ بهمنِ سال حماسه اقتصادي و حماسه سياسي نيز با حماسه جاودان ده‌ها ميليون ايراني عاشق، در تاريخ افتخارات اين سرزمين دليران، ماندگار شد و بار ديگر عزت ايران اسلامي، جبهه استكبار را ذليل كرد و بهار ملت، زمستان سرد خصم را پايان بخشيد. ملتي كه به تاسي از شهيدان گران‌قدرشان، لحظه اي چشم از ولايت برنداشته و با فرهنگ و تفكر ناب بسيج؛ در عین پیشرفت و اقتدار، استقلال خويش را حفظ كردند و الگوی ملل آزادي خواه در تحقق تمدن نوين اسلامي گرديدند.

سازمان بسيج مستضعفين، ضمن تبريك حضور همه ايرانيان در راهپيمايي غرور آفرين و دشمن شكن ۲۲ بهمن ماه به ساحت مقام معظم ولايت امام خامنه اي دامت بركاته؛ از يكايك مردم عزيز و سرافراز و از آحاد و اقشار گوناگون ملت كه با حضور انقلابي خويش، روح مطهر بنیان‌گذار كبير انقلاب اسلامي و ارواح طيبه شهداي والامقام را خشنود ساختند، تشكر و قدرداني می‌نماید. یقیناً اينك كه حماسه سياسي آحاد ملت در لبيك به ولايت كامل گرديده، بر خادمان ملت و دولتمردان فرض است كه اولويت اساسي و اصلي خويش را بر تحقق حماسه اقتصادي و استحكام ساخت دروني نظام قرار داده و با مديريت جهادي و تكيه بر ظرفیت‌های داخلي، تمام تلاش و همت خود را بر پيشرفت همه جانبه كشور سرافرازمان قرار دهند. انشاء الله

روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مسئولان حال حماسه ندارند مزاحم آنان نشويد