سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

مستند تحریم دارویی ایران ساخته شد

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 343039
مستندی با موضوع تاثیر تحریم ناعادلانه علیه جمهوری اسلامی ایران از نظر دارو بر سلامت مردم با حمایت معنوی سازمان غذا و دارو ساخته شد. این مستند، با استناد به شواهدی گویا، بی‌مغز بودن ادعا آمریکا و سران ۵+۱ را ثابت می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، با حمایت معنوی سازمان غذا و دارو یک مستند، با موضوع تاثیر تحریم ناعادلانه علیه جمهوری اسلامی ایران از نظر دارو بر سلامت مردم، توسط برخی عوامل برتر صدا و سیمای مرکز ایلام برای شرکت در سیزدهیمن جشنواره بین المللی رادیو ABU، آماده شده است.

تهیه کننده و نویسنده این مستند مریم امینی، میکس و صدابرداری: طالب رماوندی، گویندگی: هدا بیوک زاده و گزارشگری این مستند را علی منصوری بر عهده دارند.

هدف از تهیه و تولید این مستند، محکوم کردن تحریم دارویی علیه کشور ایران است. اگر چه آمریکا و سران ۵+۱ بارها ادعا کرده‌اند که کشور ایران را از نظر غذا و دارو تحریم نکرده‌اند، اما این مستند، با استناد به شواهدی گویا، بی‌مغز بودن این ادعا را ثابت می‌کند.

سوژه انتخابی این مستند، خانواده فتح اللهی در استان ایلام است که به نوعی از بیماری «ام اس» به نام (فردریش آتاکسی) مبتلا هستند و شواهد موجود گویای این واقعیت است که قطع داروی این ۳ بیمار به دلیل گرانی دارو یا وارد نکردن این داروها به دلیل تحریم به کشور است که باعث شده بیماری آنها به طرز فجیعی در طی سه سال پیشرفت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *