شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

وقتی كي‌روش به رحمتي هديه تولد داد!

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 342060
سيدمهدي رحمتي مدت‌هاست كه به دنبال فرصتي است تا اختلافات با كي‌روش را كنار بگذارد و دوباره بتواند پيراهن تيم‌ملي را بر تن كند.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، سيدمهدي رحمتي مدت‌هاست كه به دنبال فرصتي است تا اختلافات با كي‌روش را كنار بگذارد و دوباره بتواند پيراهن تيم‌ملي را بر تن كند. دروازه‌بان استقلال كه بارها طي مصاحبه‌هايي كه داشت اعلام كرد دوست دارد دوباره ملي‌پوش شود، به خاطر خداحافظي عجيبي كه از تيم‌ملي داشت مورد غضب كي‌روش قرار گرفته بود و سرمربي تيم‌ملي به هيچ عنوان نمي‌‌خواست اصول خود را زيرپا بگذارد و جلوي ستاره تيمش از مواضع قبلي خود عقب‌نشيني كند. اما حالا با وجود چند ماه از آن خداحافظي احساسي و غيرمنطقي رحمتي در سالروز تولدش، هديه‌اي ويژه‌اي مي‌‌گيرد. كليدي كه از صحبت‌هاي كي‌روش به دست او رسيد و رحمتي مي‌‌تواند به‌وسيله آن قفل دروازه تيم‌ملي را به روي خودش بگشايد.

كارلوس كه هميشه از سئوال خبرنگاران مبني بر اينكه تكليف دروازه تيم‌ملي چه مي‌‌شود، عصبي مي‌‌شد و از اين سئوال بدش مي‌‌آمد، اين بار موضع آرامتر و منطقي‌تري مي‌‌گيرد و جواب اين سئوال را به فهرست آينده تيم‌ملي موكول مي‌‌كند. اقدامي كه مشخص مي‌‌كند كي‌روش در حال فكر كردن روي دعوت از رحمتي است و اگر غير از اين بود صراحتا مي‌‌گفت كه اصول را زير پا نمي‌‌گذارد.

پرداختن به اين موضوع كه كي‌روش از دروازه‌بان استقلال تعريف كند، خودش بسياري از علامت سئوال‌ها را بر طرف مي‌‌كند. سرمربي تيم‌ملي مي‌‌گويد كه رحمتي در حال حاضر بهترين دروازه‌بان ايران است و نشان مي‌‌دهد كه عملكرد اين دروازه‌بان را به صورت دقيق زيرنظر گرفته است و مي‌‌داند كه در حال حاضر روي فرم قرار دارد و مي‌‌تواند در جام‌جهاني مشكل تيم‌ملي از بابت دروازه را به‌صورت كامل برطرف كند.

ديروز تولد رحمتي بود و به جرأت مي‌‌توان گفت كه او بهترين هديه را از كي‌روش دريافت كرد. چراغ سبزي كه سرمربي تيم‌ملي براي حضور او در جام‌جهاني نشان داد، انگيزه مضاعفي بود براي سيد استقلال كه به روند روبه‌رشد خود ادامه بدهد. حالا رحمتي كه به خوبي طعم لجاجت كي روش را چشيده است بيشتر از قبل مراقب رفتار و صحبت‌هاي خود است. او مراقب است حرفي نزند و كاري نكند كه شيريني چراغ سبزي كه كي‌روش نشان داده از بين برود و حالا بايد ديد چه تغييري در رفتار او با قلعه‌نوعي كه در نقطه مقابل سرمربي تيم‌ملي قرارگرفته ايجاد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *