سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۲

داعش ۱۰۰ عضو النصره را اعدام کرد!

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب: 337375
فعالان سوری از اعدام دستکم ۱۰۰ تن از اعضای گروه‌های تروریستی النصره توسط شبه نظامیا "دولت اسلامی عراق و شام" که هر دو از شاخه‌های القاعده محسوب می‌شوند، خبر دادند.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از سایت اینترنتی النشره نوشت: فعالان سوری اعلام کردند: گروه "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به داعش پس از اشغال مجدد بخش وسیعی از مناطق استان الرقه در شمال شرق سوریه ده‌ها تن از اعضای گروه تروریستی "جبهه النصره" را اعدام کرد.

یکی از فعالان سیاسی در سوریه در این خصوص گفت: روز یکشنبه حدود ۱۰۰ تن از افراد گروه تروریستی "جبهه النصره" و سلفی‌های "گردان‌های آزادگان شام" که توسط داعش به اسارت گرفته شده بودند، در شهر الرقه با شلیک گلوله اعدام شدند.

این فعال سوری که خواست نامش فاش نشود افزود: حدود ۷۰ جسد که بیشتر آنها با اصابت مستقیم گلوله به ناحیه سر کشته شده بودند، به بیمارستان عمومی الرقه منتقل شدند.

این منبع سوری گفت: بیشتر کسانی که کشته شدند پیشتر در جریان درگیری‌ها زخمی شده و به اسارت گرفته شده بودند.

درگیری‌های اخیر میان داعش ودیگر گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده در ۱۰ روز اخیر در شمال شرق سوریه منجحر به کشته شدن صدها تن شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الحمدالله رب العالمین!
خوبه
خیلی خوبه
ادامه بدید
واقعا عالیه
100 نفر آمار قابل قبولیه
امتیاز داره...