شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴

دفاع نماینده مجلس از بانوی مدال‌آور

انتظار داریم که وزارت ورزش به خوبی از حقوق این بانوان دفاع کند
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 334411
سمیه حیدری عضو تیم ملی کوراش بانوان که در رقابتهای کوراش قهرمانی جهان موفق به کسب مدال برنز شد با خانم لاله افتخاری عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش جهان، لاله افتخاری درباره جزئیات این دیدار در گفتگو با خبرنگار رسانه الکترونیکی تابش کوثر گفت : در مورد مسائل و مشکلات بانوان ورزشکار ملاقاتی داشتیم و قرار شد که مجلس این مسئله را پیگیری کند و انتظار داریم که وزارت ورزش به خوبی از حقوق این بانوان دفاع کند به ویژه اینکه رهبر معظم انقلاب هم در این مورد تاکید داشتند و حضور بانوان ورزشکار که در رقابت های جهانی با حجاب شرکت می کنند تاثیرگذاری بسزایی را درعرصه بین المللی دارند.

خانم سمیه حیدری با تشکر از خانم افتخاری بابت تشکیل این جلسه گفت : به ایشان گفتم که از سمت فدراسیون جودو هیچ گونه حمایتی نشدم به طوری که تمام هزینه ها بر عهده خودم بود و حتی اردوی تیم ملی هم برای ما تشکیل ندادند . من و همراهانم در این جلسه از سوء مدیریت مسئولین فدراسیون جودو در زمینه ورزش جودو بانوان به شدت انتقاد کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *