يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش فرجی‌دانا نسبت به کارت زرد مجلس

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 334306
وزیر علوم گفت: تا پایان دوره هر کدام از روسای دانشگاه‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم ختم پدر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه نظرتان در خصوص کارت زردی که از مجلس دریافت کردید چیست؟ گفت: چه نظری داشته باشم خوب است؟ سوال حق مجلس است و پاسخ‌گویی نیز از وظایف ما محسوب می‌شود و مابقی نیز تصمیم مجلس است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید این روند و گرفتن کارت زرد تبدیل به استیضاح شما شود؟ گفت: این تشخیص مجلس است و من در آن ورودی ندارم و این مربوط به مجلس می‌شود.

وزیر علوم در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار تسنیم در مورد زمزمه‌های تغییر ریاست دانشگاه شریف، گفت: ما هنوز برنامه‌ای برای این دانشگاه نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارید رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر را تغییر دهید و شنیده شده که هیئتی از جانب وزارت علوم به این دانشگاه فرستاده شده تا این موضوع بررسی شود؟ خاطرنشان کرد: هنوز گزارشی به دست ما نرسیده و ما برنامه داریم تا پایان دوره هر کدام از روسای دانشگاه‌ها،‌ آنها به ریاست خود ادامه دهند، مگر اینکه خدای ناکرده بحرانی داشته باشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان درست می فرمایند که تا اتمام حکم روسای دانشگاهها ،این روسا به کار خود ادامه دهند ولی نمیدونم چرا برخی از این روسا یکسال قبل از پایان حکمشان از کار برکنار شدند!!!!
لابد این آقایان برای وزیر واطرافیان ایشان بحران محسوب می شدند که با اجماع اساتید فعال درفتنه مشورت ونامبردگان از کار برکنار شدند.
تنها ملاک تغییر روسای دانشگاهها دردولت فعلی،اعزام تیم سه نفره به دانشگاهها واجماع دانشجویان واساتید فتنه گر بوده است.