شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱
۵

فرجی دانا: به دردنمایندگی مجلس نمی‌خورم

يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 423025
وزیر سابق علوم با بیان اینکه مشورت‌هایی را به شخص رئیس‌جمهور و وزیر علوم می‌دهد، گفت: کارم را به نحو احسن انجام می‌دهم اما در عالم سیاست مسئولیتی نخواهم داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رضا فرجی دانا وزیر علوم سابق به تشریح فعالیت فعلی خود پرداخت و اظهارداشت: اکنون در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران مشغول به کار هستم.

فرجی‌دانا در پاسخ به این سوال که تصمیمی برای کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی دارید یا خیر، اظهارداشت: خیر، چنین تصمیمی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر اصلاح‌طلبان به لیست مشترک انتخاباتی برسند، بازهم در انتخابات شرکت نخواهد کرد، گفت: من به درد نمایندگی مجلس نمی‌خورم، مجلس سیاستمدار می‌خواهد و من اگر به درد کاری بخورم به درد دانشگاه می‌خورم و من سعی می‌کنم وظیفه‌ام را در سنگر معلمی به شیوه احسنت انجام دهم.

وزیر سابق علوم در پاسخ به این سوال که آیا مشورت‌هایی را به وزارت علوم می‌دهید، خاطرنشان کرد: من مشورت را به هرکس باشد از جمله شخص رئیس‌جمهور، وزیر علوم می‌دهم و هرچه از دستم بربیاید کارم را به نحو احسنت انجام می‌دهم اما در عالم سیاست مسئولیتی نخواهم داشت.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به درد وزارت هم نمی‌خوردی
به همین نسبت یه درد وزارت هم نمی خوردید اما متاسفانه ( با خوشبینی )از شما سوء استفاده کاملی شد
به درد فتنه چی؟
ناشناس
می دونیم آقای فرجی دانا! کلاس شما فقط به وزارت میخوره!!!!!
آقای دکتر شما سعی کنید به درد اسلام و مسلمین بخورید و جلوی تندروی اصلاح طلبان را بگیرید.