يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

صدور پروانه نمایش برای یک فیلم بدون پروانه ساخت

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 331328
فیلم «قصه‌ها»ی بنی‌اعتماد که بدون پروانه ساخت تولید شده، و گفته می شود یک بیانیه سیاسی است بدون طی کردن مراحل قانونی و گرفتن پروانه ساخت تولید شده و موفق به گرفتن پروانه نمایش شده است.
صدور پروانه نمایش برای یک فیلم بدون پروانه ساخت
به گزارش جهان به نقل از فارس، رخشان بنی اعتماد در مصاحبه ای با خبرگزاری ایسنا اعلام کرده که آخرین فیلمش یعنی قصه ها موفق به دریافت پروانه نمایش شده است. این در حالی است که این فیلم پیش از این بدون دریافت پروانه ساخت تولید شده بود.

فیلم قصه های رخشان بنی اعتماد که بعد از فتنه ۸۸ ساخته شده بیشتر از فیلم، یک بیانیه سیاسی است؛ بیانیه ای ناشی از عصبانیت که بواسطه توهمات کارگردانش از اتفاقات سال ۸۸ تولید شده است.

«قصه‌ها» فیلمی است چند اپیزودی که به صورت علنی منویات سیاسی کارگردان را ارائه می کند. «پیام غیر مستقیم» و «نگاه هنری» و «نگاه غیر سیاسی به هنر» هم گویا سازنده را راضی نکرده و در مواردی بیانیه وار به سان تئاترهای درجه ۳ که قرار است پیامش را به مخاطب القا کند عمل می کند.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *