شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
۱

تلاش دانشجویان برای مناظره دو رئیس

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 330357
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: قصد داریم در هفته بعد از روز دانشجو، مناظره اقتصادی بین مسئولان دولت جدید و دولت قبلی برگزار کنیم.
به گزارش جهان، احسان شریف احمدیان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: قرار بود این مراسم در روز ۱۶ آذر در رابطه با مذاکرات ژنو و همچنین سابقه جنبش دانشجویی باشد که مجوز برگزاری به آن داده نشد.

وی افزود: قصد داریم در هفته بعد از روز دانشجو با هماهنگی‌های لازم مناظره اقتصادی بین مسئولان دولت جدید و دولت قبلی برگزار کنیم که هنوز در مورد این مراسم و برنامه‌های دیگر در حال بررسی و هماهنگی هستیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در خاتمه از مسئولان خواست همکاری بیشتری با انجمن‌های دانشجویی و جامعه اسلامی دانشگاه تهران داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خبر مهم
Iran, Islamic Republic of
سلام.لطفا خبر زیر را در سایت قرار دهید.ممنون

مناظره قدیری ابیانه و شکوهی را زنده بشنوید

مناظره قدیری ابیانه و شکوهی با عنوان «بررسی اقدامات دولت با شعار اعتدال » ۱۹ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می شود.

http://didehbannews.com/news/5631