پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

کری خوانی ملی‌پوشان برای تیم ملی تایلند

نکونام: با برد تایلند به جام ملت‌ها نزدیک می‌شویم/ دژآگه: می‌توانیم پیروز شویم
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 325495
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با امیدواری از موفقیت این تیم برابر تایلند در هفته چهارم از مرحله انتخابی جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا صحبت کردند.
به گزارش جهان، جواد نکونام در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی در اردوی تایلند ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و آماده بازی روز جمعه هستیم و امیدواریم بتوانیم يک بازی خوب را به همراه يک نتيجه خوب بدست بیاوريم و راه صعودمان برای مرحله بعد هموار شود.

وی در ادامه در خصوص حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل افزود: انتظارها باید به اندازه و بجا باشد و می‌بايست آماده‌سازی خوبی داشته باشيم تا بتوانیم نتایج خوبی را در جام جهانی بگیریم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که در نهایت بتوانیم برای فوتبال کشورمان افتخار آفرینی کنيم.

کاپیتان تیم ملی همچنین اظهار کرد: زمانی که نیاز به نتيجه‌گیری داریم، باید اردوهای خوب و منظمی داشته باشیم بخصوص زمانیکه می‌خواهیم در جام جهانی حضور داشته باشیم چرا که در جام جهانی همه تیم‌ها با تمام قدرت و توان حضور پيدا می‌کنند. امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و با برگزاری این اردوهای منظم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

از سوی دیگر اشکان دژاگه هم در مورد این بازی تاکید کرد: دیدار با تایلند، بازی مهمی برای تيم ملی است و من فکر می‌کنم با تمریناتی که در این يک هفته داشته‌ايم، اگر همه متمرکزمان روی بازی باشد، می‌توانیم بازی را ببریم.

وی در خصوص تیم ملی تایلند افزود: تایلند تیم خوبی است و در بازی گذشته نشان داد فوتبال را خوب بازی می‌کند. در تهران هم با سختی توانستیم آنها را ببریم و من معتقدم به دلیل اينکه در خانه حریف هستيم و زمین و هوادار و همه شرایط به نفع آنهاست، بازی سخت‌ری هم خواهيم داشت. از سویی دیگر زمین مسابقه هم شرایط مساعدی ندارد و تایلند‌ی‌ها به بازی در اين زمین عادت دارند و بهتر بازی می‌کنند و امیدوارم بتوانیم بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم ملی در خصوص نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی تصریح کرد: از فرصت باقی مانده بايد نهایت استفاده را داشته باشیم و چند بازی دوستانه و اردوی آماده‌سازی منظم می‌تواند برای تیم ملی بسیار خوب باشد چرا که می‌توانیم در این بازی‌ها محک بخوریم و ایرادات را پيدا کنيم.

دژاگه در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه هماهنگی بازیکنان تيم‌های کشورهای مختلف که لژیونرهای بیشماری دارند، گفت: فکر می‌‍کنم آنها بازیکنان خوبی دارند و اين بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند و ما هم این موقعیت را داریم و تیم ملی خوبی داریم. اگر حرفه‌ای تمرین و کار کنیم، خواهیم توانست به آنجا برسیم و اگر کارهایی که سرمربی تیم ملی با اين سابقه مربیگری طولانی و تجربه بین‌المللی در جام‌های جهانی از ما می‌خواهد را انجام دهیم، موفق خواهیم بود به شرطی که زمان را از دست ندهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *