شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

تیموریان: بازی با تایلند دیدار تدارکاتی است

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 325499
هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم به تایلند آمده تا صعودش به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا را حتمی کند، گفت: بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها برای ما حکم بازی‌های تدارکاتی دارد.
به گزارش جهان، آندرانیک تیموریان در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با تایلند، ضمن بیان مطلب فوق افزود: شرایط خوبی در اردو وجود دارد و بازیکنان تیم ملی در حال آماده شدن برای این مسابقه هستند. نفرات تیم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را روز جمعه در ورزشگاه راجامانگالا در مقابل تیم ملی تایلند انجام دهیم.

وی در ادامه در مورد تیم فوتبال تایلند هم اظهار کرد: تایلند تیم و بازیکنان خوبی دارند ولی ما توانستیم در ورزشگاه آزادی تهران ۲ بر يک آنها را شکست دهیم. مطمئن باشید تیم ملی ایران که به تایلند آمده، می‌خواهد صعود خود را به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ و در استرالیا حتمی کند.

هافبک تیم ملی ایران در خصوص شرایط تیم ملی برای آماده سازی اش در جام جهانی اضافه کرد: متاسفانه هم بازیکنان و هم کادر فنی تیم ملی از نداشتن بازی‌های تدارکاتی خوب با کشورهای تراز اول دنیا و لغو اردوهای خود، ناراحت هستند و بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها برای ما حکم بازی‌های تدارکاتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: کمپ‌های آماده سازی که امیدوارم در آينده نزديک برگزار شود، تا کارلوس کی‌روش و کادر فنی تيم ملی بتوانند تيم را در شرایط خوب و آماده نگاه دارند تا بتوانیم در فوتبال تراز اول دنیا، یعنی در جام جهانی خودمان را بسنجیم چرا که باید در مسابقات جام جهانی با بازیکنانی که در بزرگترین جشنواره فوتبالی جهان حضور دارند، رقابت کنیم.

تیموریان در پایان گفت: وقت را از دست داد‌ه‌ایم و تا زمان جام جهانی باید چند اردو و بازی دوستانه خوب داشته باشیم. البته در هشت ماه باقی مانده می‌توانیم با تمرکز، خودباوری و همدل بودن این بازیکنانی که در خدمت تيم ملی و یا عازم به مسابقات جام جهانی هستند در جام جهانی موفق باشیم و قوی ظاهر شويم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *