شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ضرب‌الاجل عباس برای توقف شهرک‌سازی‌

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 325282
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تهدیدی شدیداللحن از رژیم صهیونیستی خواست تا از تصمیم خود برای اعطای مجوز ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی صهیونیست نشین در کرانه باختری صرف نظر کند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری سما نوشت: «محمود عباس» اعلام کرد که چنانچه اسرائیل از تصمیم خود برای اعطای مجوز احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در کرانه باختری صرف نظر نکند در آن صورت پایان روند صلح را اعلام کرده است.

«صائب عریقات» مذاکره‌کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که به دستور عباس تماس‌هایی را با کمیته چهارجانبه، دبیر کل اتحادیه عرب و کمیته طرح صلح عربی برقرار و این پیام عباس را به آنها ابلاغ کرده است: «اگر اسرائیل از تصمیم خود برای احداث واحدهای جدید صرف نظر نکند در آن صورت رسما پایان روند صلح را اعلام کرده است».

عریقات افزود که ما از جامعه جهانی خواستیم تا به مسئولیت خود عمل کرده و گسترش بی‌سابقه شهرک‌سازی را متوقف کند. عریقات همچنین اظهار داشت که ما به همه طرف‌های بین‌ المللی و عربی تاکید کردیم که رهبران فلسطینی طی ساعات آینده نشستی را برگزار و درباره این مسئله تصمیم گیری خواهند کرد و همه گزینه‌ها نیز روی میز است.

بر پایه این گزارش وزارت اسکان رژیم صهیونیستی دیروز سه شنبه از اعطای مجوز احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی صهیونیست نشین در کرانه باختری خبر داد.

آمریکا سریعا در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی، ابراز نگرانی کرد و از دولت این رژیم درباره تصمیم خود توضیح خواست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *