جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

مروری بر قیمت طلا و ارز در هفته‌ اخیر

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 318783
بهای طلا، سکه و ارز در هفته جاری کاهشی بود و این درحالی است که قیمت ارز با وجود روند کاهشی تغییر آنچنانی نداشت و از سوی دیگر اونس جهانی تنها در دو روز پایانی هفته روند کاهشی به خود گرفته بود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، روزهای یکشنبه، سه شنبه روند قیمت‌ها افزایشی و روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه روند قیمت‌ها نزولی بود.

بالاترین قیمت سکه تمام در روز یکشنبه و پایین ترین قیمت آن در روز پنجشنبه به ثبت رسیده است که این موضوع نیز برای سکه تمام طرح قدیم روز یکشنبه بیشترین و روز شنبه و چهارشنبه کمترین قیمت به ثبت رسیده است.

همچنین کمترین قیمت نیم سکه و ربع سکه در روز پنجشنبه رقم خورد و بالاترین قیمت برای این دو سکه روزهای یکشنبه و سه‌شنبه بود.

این در حالی است که سکه یک گرمی روزهای شنبه و پنجشنبه کمترین قیمت و روز یکشنبه و سه شنبه بیشترین قیمت را در بازار آزاد به ثبت رساند.

کمترین قیمت بهای طلای ۱۸ عیار در روز پنجشنبه و بیشترین آن در روز سه‌شنبه به ثبت رسیده است.

در هفته جاری میانگین هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۹۷۰ هزار و ۱۶۰، سکه تمام طرح قدیم ۹۶۵ هزار و ۲۵۰، نیم سکه ۵۰۵ هزار و ۵۰۰، ربع سکه ۳۰۸ هزار و سکه یک گرمی ۱۹۸ هزار تومان بوده است.

این درحالی است که میانگین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۸ هزار و ۱۹۵ تومان، طلای ۱۷ عیار نیز ۴۲۵ هزار و ۳۰ تومان و اونس جهانی ۱۳۱۴ دلار و ۵ سنت بوده است.

همچنین میانگین قیمت دلار ۳۰۴۳ تومان و یورو ۴۱۱۹ تومان بوده است.

لازم به ذکر است قیمت ارز در هفته گذشته در یک روند ثابت کاهشی حرکت داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *