يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

قیمت‌های امروز طلا و ارز

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 335267
هم اکنون در بازار تهران هر دلار با ارزش ۲۹۸۰ تومان و هر قطه سکه تمام بهار آزادی با ارزش ۸۷۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امروز (شنبه چهاردهم دی ماه) نرخ انواع طلا، سکه و ارز در بازار داخلی نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییر کرد که این امر موجب شد قیمت دلار و انواع سکه نزولی شود.

برهمین اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی با ارزش ۸۹ هزار و ۷۰۰ تومان و هر اونس طلای جهانی با ارزش ۱۲۳۹ دلار قیمت گذاری شده و در معاملات بکار گرفته می شود.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار سبزه میدان با ارزش ۸۷۷ هزار و ۵۰۰ تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش ۸۷۷ هزار و ۵۰۰ تومان، نیم سکه بهار آزادی با ارزش ۴۴۸ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با ارزش ۲۸۷ هزار تومان و سکه یک گرمی با ارزش ۱۷۵ هزار تومان فروخته می شود.

در صرافی‌های خیابان فردوسی هم اکنون دلار با قیمت ۲۹۸۰ تومان، یورو با قیمت ۴۰۷۵ تومان، پوند انگلیس با قیمت ۴۹۱۰ تومان، درهم امارات متحده عربی با قیمت ۸۱۷ تومان و یوان چین با قیمت ۴۹۹ تومان بفروش می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *