کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مروری بر قیمت طلا و ارز در هفته‌ اخیر

19 مهر 1392 ساعت 13:59

بهای طلا، سکه و ارز در هفته جاری کاهشی بود و این درحالی است که قیمت ارز با وجود روند کاهشی تغییر آنچنانی نداشت و از سوی دیگر اونس جهانی تنها در دو روز پایانی هفته روند کاهشی به خود گرفته بود.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، روزهای یکشنبه، سه شنبه روند قیمت‌ها افزایشی و روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه روند قیمت‌ها نزولی بود.

بالاترین قیمت سکه تمام در روز یکشنبه و پایین ترین قیمت آن در روز پنجشنبه به ثبت رسیده است که این موضوع نیز برای سکه تمام طرح قدیم روز یکشنبه بیشترین و روز شنبه و چهارشنبه کمترین قیمت به ثبت رسیده است.

همچنین کمترین قیمت نیم سکه و ربع سکه در روز پنجشنبه رقم خورد و بالاترین قیمت برای این دو سکه روزهای یکشنبه و سه‌شنبه بود.

این در حالی است که سکه یک گرمی روزهای شنبه و پنجشنبه کمترین قیمت و روز یکشنبه و سه شنبه بیشترین قیمت را در بازار آزاد به ثبت رساند.

کمترین قیمت بهای طلای ۱۸ عیار در روز پنجشنبه و بیشترین آن در روز سه‌شنبه به ثبت رسیده است.

در هفته جاری میانگین هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۹۷۰ هزار و ۱۶۰، سکه تمام طرح قدیم ۹۶۵ هزار و ۲۵۰، نیم سکه ۵۰۵ هزار و ۵۰۰، ربع سکه ۳۰۸ هزار و سکه یک گرمی ۱۹۸ هزار تومان بوده است.

این درحالی است که میانگین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۸ هزار و ۱۹۵ تومان، طلای ۱۷ عیار نیز ۴۲۵ هزار و ۳۰ تومان و اونس جهانی ۱۳۱۴ دلار و ۵ سنت بوده است.

همچنین میانگین قیمت دلار ۳۰۴۳ تومان و یورو ۴۱۱۹ تومان بوده است.

لازم به ذکر است قیمت ارز در هفته گذشته در یک روند ثابت کاهشی حرکت داشته است.


کد مطلب: 318783

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/318783/مروری-قیمت-طلا-ارز-هفته-اخیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com