سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱۰
۲۰

طرفداری رهبر القاعده از شیعیان!/ دستورالعمل جدید به تروریست‌ها

پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 318626
الظواهری در پیامی طولانی که از سوی سازمان"السحاب" شاخه اطلاع رسانی رسمی القاعده منتشر شده است می گوید:عملیات ها باید در برهه اول سردمداران کفر جهانی یعنی آمریکا و اسراییل و هم پیمانشان در کشور را در نظر داشته باشد؛ آمریکا می خواهد ما را نابود کند تا سیطره اش بر کشورمان آسان شود.
طرفداری رهبر القاعده از شیعیان!/ دستورالعمل جدید به تروریست‌ها
به گزارش جهان به نقل از «شیعه نیوز»، ایمن الظواهری رهبر القاعده در تغییر موضعی خطاب به تروریست های این گروهک گفت: از کشتن پیروان فرق منحرفه-به تعبیر وی- مانند شیعیان، اسماعیلیه، قادیانیه،صوفیه و... مادامی که با اهل سنت خصومتی نداشته باشند دست بردارید! این دستور همزمان با این موضوع است که اکثریت عملیات های انتحاری القاعده در مناطق شیعه نشین صورت می گیرد.

الظواهری در پیامی طولانی که از سوی سازمان"السحاب" شاخه اطلاع رسانی رسمی القاعده منتشر شده است می گوید: عملیات ها باید در برهه اول سردمداران کفر جهانی یعنی آمریکا و اسراییل و هم پیمانشان در کشور را در نظر داشته باشد؛ آمریکا می خواهد ما را نابود کند تا سیطره اش بر کشورمان آسان شود. وی در ادامه می گوید: آنچه در کشورهای عربی شاهد آن هستیم دلیلی بر تضعیف نفوذ آمریکاست، و ضرباتی که مجاهدین-به زعم وی- القاعده به آمریکا در افغانستان و عراق زده اند باعث درماندگی این کشور شده است.

اما ایمن الظواهری در عمل، اعضای القاعده را به تمرکز بر دو جبهه فرا می خواند:اول: تربیت خط مقدم مجاهدان-به تعبیر وی- که بر اقامت خلافت را به دوش خواهند کشید، دوم: تحریک مردم و بیدارسازی آنها تا اینکه بر علیه حاکمان خود شورش کنند و به سوی اسلام –به گفته وی- بیایند.

وی سپس درخواست کرد همگان برای ضربه زدن به منافع غربی-صهیونیستی در هر نقطه ای از جهان بشتابند و آن را از اهم واجبات دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به این نمیگن طرفداری! لطفا تیتر رو درست بزنید
اگر به این عمل کنند خوبه
Russian Federation
حداقل برای چند روز عاقل شده .
خدایا شکرت
Canada
ساده اندیش نباشید! فراموش کرده اید که بهانه حضور آمریکا و قتل عام مردم عراق و افغانستان همینها بودند و هستند. این ها ابزاری در خدمت منافع آمریکا و اسراییل هستند و بهترین خدمت را به آنها با تخریب وجهه اسلام در نزد افکار عمومی دنیا انجام می دهند.
یکم آپدیت باشید این خبر مال کیه؟؟؟؟
سرور
بنده هم قبول دارم.دو سایت شیعه نیوز و شیعه آنلاین که معلوم نیست از کجا تامین می شوند بیشتر به افسانه نگاری مشغول اند تا خبرنگاری.
Iran, Islamic Republic of
کم کم دارند عاقل میشوند
یعنی چی!!!!!!!!!!!!پناه به خدا میبریم
Iran, Islamic Republic of
نعل وارونه
محمد
این ها همه اش نقشه است نباید غول این حرفها را خورد
Iran, Islamic Republic of
عجیبا عجیبا
احتمالا این یک تاکتیک است برای جلوگیری از منفور شدن بیشتر در جهان اسلام . ضدیت با شیعه در آموزه های وهابیت موج می زند .
فرق منحرفه؟ این طرفداریه؟ گفته فعلا اگه جلو چستون نیومدن نکشین. همین
مرگ بر وهابیت
بنده خدا
United States
امان از سیاست بازی و بازی سیاسی ما هم گاهی با دشمنان هم پیمان می شویم.چرا؟؟؟
بره گمشه ...
اخطار
مراقب باشید. ابتدا القاعده را درست کردند و بعد شروع به جنایت کرد. در حال حاضر در اذهان همه مردم دنیا بشدت منفور است. مدتی است که این جریان در حال شکل گیری است تا با حمایت القاعده از شیعیان، این گروه را منتسب به شیعه کنند تا آتش این نفرت جهانی دامن شیعه را بسوزاند. این یک مکر خطرناک است.
قادر
آیه 43و44سوره فرقان برای اینجور آدما نازل شده
Iran, Islamic Republic of
كشتن هرانساني مخصوصاً شيعه حرام است مگر سرجنگ وكشتن شما را داشته باشد. حالا نميدانم چرا زوار بيگناه كربلا ونجف وسامره ترور ميشوند؟ آيا جنگ مسلمانان باهم فتنه اسراييل وديگر شياطين نيست. مسلمانان بهوش باشيد.
صدر اسلام
United States
به امید اتحاد مسلمانان و بازگشت به صدر اسلام