کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرفداری رهبر القاعده از شیعیان!/ دستورالعمل جدید به تروریست‌ها

18 مهر 1392 ساعت 11:26

الظواهری در پیامی طولانی که از سوی سازمان"السحاب" شاخه اطلاع رسانی رسمی القاعده منتشر شده است می گوید:عملیات ها باید در برهه اول سردمداران کفر جهانی یعنی آمریکا و اسراییل و هم پیمانشان در کشور را در نظر داشته باشد؛ آمریکا می خواهد ما را نابود کند تا سیطره اش بر کشورمان آسان شود.


به گزارش جهان به نقل از «شیعه نیوز»، ایمن الظواهری رهبر القاعده در تغییر موضعی خطاب به تروریست های این گروهک گفت: از کشتن پیروان فرق منحرفه-به تعبیر وی- مانند شیعیان، اسماعیلیه، قادیانیه،صوفیه و... مادامی که با اهل سنت خصومتی نداشته باشند دست بردارید! این دستور همزمان با این موضوع است که اکثریت عملیات های انتحاری القاعده در مناطق شیعه نشین صورت می گیرد.

الظواهری در پیامی طولانی که از سوی سازمان"السحاب" شاخه اطلاع رسانی رسمی القاعده منتشر شده است می گوید: عملیات ها باید در برهه اول سردمداران کفر جهانی یعنی آمریکا و اسراییل و هم پیمانشان در کشور را در نظر داشته باشد؛ آمریکا می خواهد ما را نابود کند تا سیطره اش بر کشورمان آسان شود. وی در ادامه می گوید: آنچه در کشورهای عربی شاهد آن هستیم دلیلی بر تضعیف نفوذ آمریکاست، و ضرباتی که مجاهدین-به زعم وی- القاعده به آمریکا در افغانستان و عراق زده اند باعث درماندگی این کشور شده است.

اما ایمن الظواهری در عمل، اعضای القاعده را به تمرکز بر دو جبهه فرا می خواند:اول: تربیت خط مقدم مجاهدان-به تعبیر وی- که بر اقامت خلافت را به دوش خواهند کشید، دوم: تحریک مردم و بیدارسازی آنها تا اینکه بر علیه حاکمان خود شورش کنند و به سوی اسلام –به گفته وی- بیایند.

وی سپس درخواست کرد همگان برای ضربه زدن به منافع غربی-صهیونیستی در هر نقطه ای از جهان بشتابند و آن را از اهم واجبات دانست.


کد مطلب: 318626

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/318626/طرفداری-رهبر-القاعده-شیعیان-دستورالعمل-جدید-تروریست-ها

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com