يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

افخم جایگزین ظریف شد!

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 316906
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مرضیه افخم در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی برای ارائه گزارش حضور پیدا می کند.
به گزارش جهان به نقل از "ندای انقلاب"، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دعوت کرده بود تا در جلسه این کمیسیون حضور یابد تا گزارشی از روند گفت‌وگوها، ملاقات‌ها و نشست‌های برگزار شده در حاشیه اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دستاوردهای این سفر و درباره زمینه‌هایی که موجب شد رؤسای جمهوری ایران و آمریکا با یکدیگر گفت‌وگوی تلفنی به اعضای این کمیسیون ارائه دهد.

در همین راستا سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه ظریف همچنان ماموریتش در نیویورک ادامه پیدا کرده، قرار است تا مرضیه افخم سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در جلسه عصر امروز کمیسیون حضور پیدا کند و گزارش کاملی از سفر رییس جمهور و هیات ایرانی به آمریکا را ارائه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مجلس در راس امور است.........
البته یه وقتایی!!!!!!!!!!!