يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۱
غلامرضا محمدی:

عدالت خدا را امروز دیدیم

چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب: 314153
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: امروز با قهرمانی تیم ملی در مسابقات جهانی، عدالت خدا را دیدیم.
به گزارش جهان، غلامرضا محمدی پس از قهرمانی ایران در جهان، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: لطف خدا و همدلی این تیم باعث شد تا قهرمان جهان شویم. واقعا زجرهای زیادی کشیده بودیم، اما امروز عدالت خدا را دیدیم. ما حرف‌های خیلی زیادی برای گفتن داریم، اما وظیفه‌مان این است که برای مملکت و مردممان کار کنیم.
 
وی ادامه داد: در این چند ماه خیلی سختی کشیدیم و خیلی دردها را تحمل کردیم. حرف‌های زیادی در دل‌مان است که امیدوارم مسوولان قدر این زحمات را بدانند. کشتی‌گیران ما با تمام وجود تلاش کردند.
 
محمدی به فینالیست شدن عزت‌الله اکبری که قهرمانی ایران را از لحاظ تیمی را رقم زد اشاره کرد و گفت: کمتر کسی بود که با اسم عزت‌الله اکبری آشنا باشد اما از وقتی که کادرفنی تیم ملی در جام جهانی تهران انگشت روی اسم او گذاشت و به مسابقات انتخابی تیم ملی پایبند شد، عزت‌الله اکبری از دل آن جریان بیرون آمد. او کشتی‌گیر بسیار صبوری است و در مقابل حاشیه‌هایی که وجود داشت، بسیار صبوری کرد. از سنگ صدا در آمد اما از او چیزی نشنیدیم که خدا هم مزدش را داد. در این مسابقات برخی از کشتی‌گیران حتی از اکبری هم بهتر بودند اما او بیشتر از خودش کشتی گرفت. اکبری باهوش و با وجود بود که لطف خدا هم شاملش شد.
 
وی در پایان در پاسخ به سوالی که این قهرمانی را باید به نام چه کسی و یا چه کسانی ثبت کرد، گفت: این قهرمانی به نام مردم ایران است. ما از لحاظ تدارکات هزار مشکل داشتیم و بدون مسابقه تدارکاتی به بوداپست آمدیم. از تک‌تک اعضای کادرفنی که از زندگی خود زدند، باید تشکر کنم و امیدوارم قدر این زحمات را بدانند.
https://jahannews.com/vdcene8xxjh8zzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcene8xxjh8zzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر تیم شما بازنده هم میشد خللی به عدالت خداوند وارد نمیشد آقای محمدی .